X
تبلیغات
طراحی وبسایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن

امروزه پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن دنیای اینترنت بسیاری از بخش های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است. امروزه رهبران صنایع دیجیتالی مختلف و صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ از فناوری های جدید و طراحی فروشگاه اینترنتی برای ارتباط نزدیک تر و راحت تر با مشتریان خود استفاده می کنند و از این طریق مرز های کسب و کار خود را گسترش می دهند. همان طور که می دانید موفقیت از دانستن فرصت های بازار و نقاط بالقوه به دست می آید، بنابراین اجازه دهید به قطعه ای از پازلی که هر فروشگاه انترنتی برای رشد و پیشرفت به آن نیاز دارد بپردازیم.

دیجیتالی کردن فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی دیجیتالی 

یکی از رایج ترین راه حل هایی که خرده فروشان آنلاین هنوز به طور کامل بر آن غلبه نکرده اند این واقعیت است که مردم هنوز از تجربه خرید در فروشگاه فیزیکی لذت می برند. اگر چه تحقیقات موسسه Forrester پیش بینی می کند که فروش خرده فروشی آنلاین تا سال 2017 به 370 میلیارد دلار برسد، اما همچنان آن به عنوان یک رقیب جدی در حال فعالیت هستند. 

اما، چگونه نوآوری های جدید به فروشگاه های اینترنتی کمک می کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند؟

پیاده سازی فن آوری می تواند راحتی، سهولت استفاده، شخصی سازی، ساده سازی فرآیند خرید و سطح بالایی از آسایش را ایجاد کند که می تواند رضایت مشتریان را در پی داشته باشد. در آینده ای نه چندان دور برند های بزرگ از آینه هایی استفاده می کنند که به کاربران این امکان را می دهد تا خود را در لباس های مجازی مشاهده کنند. به عنوان مثال یک برند تجاری مدرن آمریکایی به نام ربکا میکنوف با Magento همکاری کرده است تا یک اتاق پرو هوشمند را برای مشتریان فراهم کند، که به آن ها اجازه می دهد لباس ها را در رنگ ها و سایز های مختلف در تن خود مشاهده نمایند و می توانند به بسیاری از گزینه های سفارشی سازی دیگر در پلتفرم نیز دسترسی داشته باشند.

یکپارچه سازی داده ها

یکپارچه سازی داده ها برای فروشگاه های اینترنتی از اهمیت و تاثیر بالایی برخوردار است. به عنوان مثال اگر به تکنولوژی جدید Aldo دقت کنید خواهید دید که چگونه از تکنولوژی روز دنیا بهره برداری کرده است. لنس مارتل، معاون رئیس جمهور کانادا، تمرکز خود را بر روی ایجاد یک پلت فرم فروشگاه اینترنتی جدید گذاشته است که به طور موثر، تجربه خرید و فروش آنلاین را تغییر می دهد. در این فروشگاه اینترنتی یکپارچه سازی داده ها بین سیستم قدیمی تر و سیستم جدید به خوبی صورت گرفته و علاوه بر این، این پلتفرم انعطاف پذیری کافی برای پشتیبانی از یکپارچه سازی با API های RESTful که معمولا توسط وب سایت ها و برنامه های کاربردی موبایل ایجاد می شوند را دارد.

ربات های سخنگو

ربات سخنگو ربات سخنگو یا چت‌بات (به انگلیسی: chatterbot) یک برنامه رایانه‌ای است که برای شبیه‌سازی یک مکالمه هوشمند با یک یا چند کاربر انسانی از طریق صدا یا متن طراحی شده است. به طور سنتی هدف نهایی این شبیه‌سازی ساخت چت‌باتی است که کاربر نتواند آن را از یک انسان تمیز دهد.(آزمایش تورینگ). ربات‌های گفتگو اخیراً برای مقاصد اجرایی‌تری مانند کمک به صورت برخط، خدمات شخصی یا کسب اطلاعات از فروشگاه اینترنتی استفاده می‌شوند.

با این حال، آنچه که جدید است، این است که با توجه به داده های بزرگ و یادگیری ماشین، پیشرفت های زیادی در حال انجام است تا ربات های سخنگو بتوانند سرعت پردازش و پاسخگویی متقابل را داشته باشند. این تکنولوژی برای کمک به کسب و کار ها برای حفظ ارتباط بهتر و همچنین از بین بردن زمان انتظار، کاهش تماس ها و کاهش مصرف انرژی طراحی شده است. سیتی نادلا، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، گفت: "این تکنولوژی  اجتناب ناپذیر است، و می توان به توسعه چت روم ها به عنوان راهی برای ایجاد گفتگو به عنوان یک پلت فرم اشاره کرد."

دستیار صوتی

دستیار صوتی در واقع دستیار دیجیتالی شخصی شما است که در تمام طول شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید. اکثر شرکت های بزرک دنیا در زمینه فناوری اطلاعات دستیار های خاصی را برای مشتریان خود طراحی کرده اند که از جمله مهم ترین آن ها دستیار صوتی گوگل و دستیار ویندوزی کورتانا می باشد. این فناوری در ایالات متحده به سرعت در حال ظهور است. به عنوان مثال برنامه تلفن همراه چینی WeChat در هر ماه 700 میلیون کاربر فعال دارد.

محتوا ویدیوئی

امروزه بسیاری از کسب و کار های حرفه ای با استفاده از محتوا های ویدئویی برند سازی خود را انجام می دهند، زیرا این امر در سئو وب سایت آن ها نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت، تعاملات و گفتگو ها را افزایش می دهد، سبب اعتماد سازی برای مشتریان می شود و به مشتریان اجازه می دهد با دیدن فیلم زمان کمتری را برای کسب اطلاعات ضروری خود صرف نمایند. تهیه فیلم های جذاب از محصولات می تواند انقلابی در نام تجاری شما ایجاد نماید و در حال حاضر به عنوان یکی از استراتژی های قابل اعتماد مورد توجه قرار گرفته است.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
19:11

امروزه مردم در دنیای اینترنت اطلاعات مورد نظر خود را جستجو می کنند و به همین خاطر نیز شرکت شما نیاز به طراحی سایت دارد. بسیاری از کاربران قبل از خرید یک محصول ابتدا در وب سایت های مختلف آن را جستجو می کنند. بنابراین کسب و کار شما نیاز به طراحی وب سایتی دارد که در صفحات اول موتور های جستجو رتبه بندی شود. وب سایت ها نشان دهنده حضور آنلاین شرکت ها هستند و میزان احترام مشتریان به آن ها را نیز تعیین می کنند.

سئو سایت 

نتایج جستجو

طراحی وب سایت بسیار مهم است، اما چیزی که برای شما بیشترین سود را خواهد داشت این است که زمانی که افراد به جستجو می پردازند وب سایت شما به عنوان اولین نتایج جستجو به آن ها معرفی شود. به همین دلیل است که شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را طوری توسط موتور های جستجو رتبه بندی کنید که در اولین نتایج جستجو ها قرار بگیرند. به همین جهت باید از قوانین سئو و بهینه سازی سایت پیروی نمایید.

ارزش سئو چیست

طراحی وب سایت و سئو به نوعی با هم کار می کنند. برای صاحبان کسب و کار مختلف مطلع شدن از اهمیت سئو در طراحی وب سایت و ارزش های تبلیغاتی آن، بسیار سودمند خواهد بود. طراحی وب سایت با رعایت اصول سئو و بهینه سازی به احتمال زیاد سبب افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد. هر چقدر هم که یک وب سایت جذاب و خیره کننده باشد، اگر موتور های جستجو به خوبی آن ها را در نتایج به کاربران نشان ندهند، در حقیقت تعداد زیادی از بازدید کنندگان و احتمالا مشتریان جدید شما از دست خواهند رفت.

محتوا، کلمات کلیدی و لینک ها

محتوا صفحات وب سایت شما برای موفقیت در زمینه سئو بسیار ضروری است. به همین جهت در طی روال طراحی سایت بهتر است که طراح سایت از کسب و کار شما اطلاعات کافی را داشته باشد. این باعث می شود که لیستی از کلمات کلیدی مهم برای سایت شما در همان مراحل ابتدایی توسعه سایت توسط موتور های جستجو رتبه بندی شوند. اضافه کردن کلمات کلیدی به محتوا در هنگام طراحی صفحات وب سبب کاهش هدر رفتن زمان شما برای تغییر محتوا وب سایتتان خواهد شد.

ساخت لینک های معتبر از وب سایت های قدرتمند به وب سایت شما کمک می کند تا بتواند رتبه بهتری را از موتور های جستجو دریافت نماید. سئو یکی از مفاهیم بسیار مهم در طراحی وب سایت است و اگر سایتی با رعایت اصول سئو طراحی شود پس از مدتی کوتاه رتبه خوبی را از موتور های جستجو کسب نموده و مخاطبان زیادی به سمت وب سایت شما خواهند آمد.

مشخصات وب سایت هایی که موتور های جستجو آن ها را دوست دارند چیست؟

  • بهینه سازی موتور های جستجو طیف وسیعی از موارد شامل محتوا، کلمات کلیدی و برچسب های عنوان را شامل می شوند. اگر شما برای پیاده سازی سئو وب سایت خود از اطلاعات کافی برخوردار نیستید، می توانید با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای مشورت کنید.
  • موتورهای جستجو نیاز به محتوای مرتبط و اصلی همراه با عناصر بصری مناسب مانند فیلم ها و تصاویر دارند. موتورهای جستجو در پهنای باند بسیار زیاد سرمایه گذاری می کنند و سایت هایی که از طریق آن ها جستجو می شوند نیاز به منابعی کمتری دارند.
  • طراحان وب سایت، سایت های سازگار با سئو را ایجاد می کنند که می تواند توسط موتورهای جستجو سریع تر و آسان تر نشان داده شود. ناوبری مناسب سایت یکی از عواملی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که هدف موتورهای جستجو، افزایش قابلیت استفاده از وب است.
  • اطمینان حاصل کنید که سئو از همان اول به روند طراحی وب شما وابسته است. پس از گذشتن زمان قابل توجهی از طراحی سایت شما، اطمینان حاصل کنید که بازدید افراد از طریق موتور های جستجو از وبسایت شما مناسب بوده است. (استفاده از ابزار های سئو مانند ابزار گوگل وب مستر در این زمینه به شما اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد.)

طراحی بصری و رتبه بندی

طراحان وب خوب از اهمیت طراحی سایت های جذاب برای جستجوگرها مطلع هستند. سئو شما را قادر می سازد تا رتبه بندی بهتری برای سایت خود داشته باشید. هنگامی که کاربران محصولی را جستجو می کنند که در وب سایت شما موجود است، به محض تایپ کلمات کلیدی، می توانند آن را ببینند. برای شما مهم است که ترافیک بیشتری در وب سایت خود داشته باشید، زیرا افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است به مشتریان شما تبدیل شوند.

اهمیت سئو 

طراحی کلی

طراحی صفحه اصلی شما مهم است زیرا اولین تصور از وب سایت و کسب و کار شما است که بازدید کنندگان شما دریافت می کنند. طراحی خوب باید تاثیری مثبت در ذهن بازدید کنندگان داشته باشد. همیشه ایده ای خوب است که در آن یک صفحه اصلی تمیز و بدون هیچ مشکلی داشته باشید که بازدیدکنندگان به محض ورود، سایت شما را ترک نکنند. 

جنبه های دیگر طراحی سایت مانند اندازه تصاویر، ناوبری، کاربر و موتورهای جستجوگر، رنگ ها، و طراحی کلی را در نظر بگیرید. امروزه طراحی واکنش گرا یک مفهوم محبوب است، زیرا طراحی برای دستگاه های مختلف را نیز شامل می شود.

ترجمه از سایت ducttapemarketing


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:24

طبق تحقیقاتی که کارشناسان انجام داده اند، پیش بینی می شود تا سال 2021، فروش جهانی فروشگاه های اینترنتی به بیش از 4.48 تریلیون دلار افزایش یابد که بیشتر از دو برابر میزان سال 2017 می باشد. هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی اگر به یک سری قوانین و استراتژی های UX و UI توجه داشته باشید، این امر می تواند فروش بیشتر محصولات شما را در پی داشته باشد. درصورتیکه روند خرید کاربر از فروشگاه اینترنتی شما به درستی اجرا گردد، سبب خرید بیشتر از فروشگاه خواهد شد.

روند کلی کشف و خرید کالا از وب سایت شما شامل مراحل زیر است: 

  • کشف وب سایت
  • جستجوی محصولات
  • صفحه محصول
  • سبد خرید
  • وارسی محصولات
  • تایید سفارش

در این مقاله به این نکات مهم می پردازیم و به نحوه طراحی یک فروشگاه اینترنتی ساده، لذت بخش و بی درد سر خواهیم پرداخت.

کشف وب سایت 

برند باید به وضوح قابل مشاهده باشد

جالب است بدانید که اولین تصورات از وب سایت شما در ذهن بازدید کنندگان تنها در طی 50 میلی ثانیه ایجاد می شود. یک فروشگاه اینترنتی نیاز به جلب توجه کاربران زیادی دارد و نمایش و دسترسی سریع محصولات از مهم ترین عوامل رشد آن ها در این زمینه خواهد بود.

برند فروشگاه اینترنتی 

اطلاعات CTA

CTA مخفف عبارت Call To Action می باشد که برای تشویق و جذب کاربران برای انجام عمل خاصی است. هنگامی که بازدید کنندگان به صفحه اصلی وب سایت شما وارد می شوند، با استفاده از محتوایی به موقع به آن ها احترام بگذارید و از اطلاعات CTA جای درست استفاده کنید. بعنوان مثال با استفاده از بنر های بزرگ برای یک رویداد خاص همراه با یک CTA مناسب می توانید کاربران را به مرحله بعدی در فرآیند خرید منتقل نمایید. هنگام ایجاد CTA ها، عبارات عمومی مانند «شروع کنید» که به آن ها اطلاعاتی درباره مرحله بعد نمی دهد را حذف کنید.

به عنوان مثال وب سایت زیر از یک CTA شامل عبارت «هدایای فروشگاه» استفاده کرد که به کاربران پیشنهاداتی برای خرید هدایا می دهد.

CTA در طراحی فروشگاه اینترنتی 

استفاده از صفحات فرود برای سئو

با پیوند دادن عبارات مورد جستجو کاربران در جستجوگر گوگل به صفحات فرود وب سایت فروشگاه اینترنتی، شما می توانید کاربران را به سمت یک محصول ویژه جذب نمایید. وقتی کاربری در حال جستجو یک محصول است به احتمال زیاد قصد خرید آن را دارد و ایجاد یک صفحه سفارشی برای خرید محصول مورد نظر کاربر می تواند شانس شما را برای فروش محصول و افزایش مشتری بیشتر کند. 

سئو فروشگاه اینترنتی 

جستجوی محصولات

جستجوعمومی در صفحات سایت

در حالی که استفاده از جستجو های عمومی در وب سایت های فروشگاهی بسیار ضروری است اما هنوز هم سایت هایی را مشاهده می کنیم که از این ابزار استفاده نمی کنند و یا اگر هم استفاده می کنند ابزار جستجو آن ها به درستی بهینه سازی نشده است. اکثر مردم می دانند به دنبال چه محصولی هستند و با وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، شماره مدل و... در قسمت جستجو سایت آن را با سرعت بیشتری پیدا می کنند.

جستجو محصول 

افزایش تمایل به خرید در بازدید کنندگان

بسیاری از فروشندگان یک محصول خاصی را برای پیشنهاد دادن به کاربران در ذهن دارند. بسیار از افراد هستند که در وب سایت شما جستجو می کنند. این افراد اغلب به دنبال چیز خاصی نیستند ولی به آرامی وب سایت شما را بررسی می کنند تا ببیند چیز جالبی در آن وجود دارد یا خیر!

فروشگاه های اینترنتی می توانند با نشان دادن جدید ترین و بهترین محصولات خود به آن ها اجازه دهند تا به راحتی و به سرعت آن دسته از محصولات را مشاهده نمایند.

خرید از فروشگاه اینترنتی 

استفاده از فیلتر ها

هنگام ایجاد فیلتر، به جای محدود کردن گزینه ها به معیارهای عمومی مانند اندازه، رنگ یا قیمت، فیلتر های مناسبی را برای دسته های خاصی که برای محصولات فروخته شده وجود دارند، اضافه کنید. هنگامی که کاربر فیلتری را اعمال می کند بلافاصله باید شاهد تغییرات آن در UI و ظاهر سایت باشد. همچنین کاربر باید بتواند برخی فیلتر ها را به راحتی حذف نماید. 

در تصویر زیر مشاهده می کنید که سایت Asos طیف دقیقی از فیلترها را برای هر دسته نشان می دهد و به وضوح نشان می دهد که کدام فیلترها استفاده شده است.

فیلتر های فروشگاه اینترنتی 

صفحه محصول

اقدامات مهم را واضح نمایش دهید

کاربر نباید هنگام انجام یک کار مهم مانند افزودن یک محصول به سبد خرید، تعجب کند. نمایش اقداماتی مهم مانند «افزودن به سبد خرید» به عنوان دکمه و قرار دادن آن ها در مکان برجسته روی صفحه از جمله مهم ترین این عوامل است. 

نمایش واضح اقدامات مهم 

ارائه اطلاعات دقیق محصول

از عکس های با کیفیت بالا و حرفه ای برای نمایش محصولات استفاده کنید و شرحی مفصل از محصول را برای کاربران ارائه دهید. ابتدا مهم ترین اطلاعات را به آن ها ارائه دهید و سپس در پایین صفحه اطلاعات دیگر را اضافه کنید.

اطلاعات محصول 

کسب اعتماد مشتریان

در مورد گزینه های حمل و نقل، در دسترس بودن محصول و سیاست های بازگشت پول مشتریان از ایجاد حدس منفی در مشتریان جلوگیری کنید. به آن ها اطمینان بدهید که تمام این اطلاعات به راحتی در دسترس است و چگونه می توانند پول خود را پس بگیرند. 

کسب اعتماد مشتری 

ایجاد اثبات اجتماعی

تحقیقات دانشمندان نشان داده است که با استفاده از اثبات اجتماعی افراد تحت تاثیر رفتار دیگران قرار می گیرند. صاحبان فروشگاه های اینترنتی می توانند با اضافه کردن رتبه بندی های مشتریان، بررسی ها و نظرات آن ها خود را به بازدید کنندگان اثبات کنند.

اثبات اجتماعی 

سبد خرید

نمایش خلاصه سفارش

قبل از آن که مشتری خرید خود را به پایان برساند یک خلاصه از دستورالعمل های تعیین شده که شامل اقلام خریداری شده، مقدار و قیمت هر یک از اقلام و کل سفارش است، به آنها نشان دهید. همچنین به کاربران اجازه دهید برای ویرایش یا حذف موارد دلخواه خود از این قسمت استفاده کنند.

نمایش فروشگاه اینترنتی 

وارسی محصول

دسترسی دادن به کاربران مهمان 

اجازه دهید کاربران به عنوان مهمان وارسی محصول مورد نظر خود را انجام دهند. موانع اضافی مانند ایجاد یک حساب کاربری یا گزینه ورود را حذف کنید. 

دسترسی کاربران 

بازخورد در طول فرایند پرداخت

استفاده از یک نوار پیشرفت به مشتریان کمک خواهد کرد تا بدانند چقدر از فرآیند خرید آن ها تکمیل شده است. مثلا وب سایت اپل از یک پروگرس بار برای نشان دادن مقدار پیشرفت فرآیند خرید مشتریان استفاده می کند.

نمایش پیشرفت مراحل سفارش 

استفاده از روش های پرداخت متداول

سعی کنید از روش های پرداخت متداولی که برای کاربران محبوب تر و قابل اعتماد تر است استفاده کنید. به عنوان مثال PayPal برای کاربرانی که نمی خواهند اطلاعات کارت اعتباری خود را تحویل شما دهند مناسب است.

خرید از فروشگاه اینترنتی 

تایید سفارش

نمایش تأیید سفارش دقیق پس از خرید

هنگامی که مشتری خرید را تکمیل می کند، تأییدیه ای را که شامل پردازش پرداخت های موفق و جزئیات تحویل مانند آدرس، روش تحویل و تاریخ تحویل است، به آنها ارائه دهید.

تایید سفارش محصول 

ارسال سفارش و به روز رسانی مراحل از طریق ایمیل

علاوه بر صفحه تایید سفارش، ارسال ایمیل به کاربر به اطلاع یافتن وی از وضعیت خرید محصول کمک می کند. تمام مشتریان باید ایمیل تأیید را دریافت کنند، این به ویژه در مواردی است که کاربران به عنوان مهمانان سفارش خود را ثبت کرده اند و در وب سایت فروشگاه حساب ندارند تا سفارشات گذشته خود را بررسی کنند.

فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال رشد هستند و کسانی که اهمیت UX را تشخیص می دهند، بهترین روش ها را دنبال خواهند نمود و می توانند در رقابت باقی بمانند.

ترجمه از سایت toptal


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:02



پلاگین طراحی سایت

در بخش های قبل چیتا سافت اطلاعاتی در زمینه ی طراحی سایت، گرافیک طراحی سایت و … مطالبی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در این مطلب می خواهیم به معرفی چند  پلاگین طراحی سایت بپردازیم با ما همراه باشید.

پلاگین طراحی سایت وردپرس

از زمانی که همه از پتانسیل گسترده وردپرس اگاه شده اند، دیگر نیازی به رونمایی مجدد آن نیست. به جای آن می خواهیم درباره چند پلاگین بحث کنیم.

بعضی از این پلاگین ها ضروری هستند، مثل پلاگین هایی که برای بهبود بخشیدن سئو یا ذخیره سازی سایت می باشند. و بعضی دیگر اختیاری مثل پلاگینی که برای انتگرال گیری reCaptcha استفاده می شود. در دسته بندی دوم اغلب شما با پلاگین های که برای کمک به صاحبان سایت برای روند طراحی های اخیر طراحی شده است به مشکل بر می خورید.

برای مثال آن ها می توانند رابط های کاربری را ویژگی های مثل دکمه منو hamburger یا گرافیگ های duotone ادغام کنند.

امروز ما می خواهید شما را با ۶ راه حل رایگان مهم و ساده آشنا کنیم.

 کارت ها

همانطور که در Pinterest، Dribbble، Behance، توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس و دیگر موارد دیده می شود. می خواهید با کارت ها شروع کنیم. ۲۰۱۵ با توجه به تلاش های بزرگ اطراف این روند جایی نخواهد رفت. به نظر می سد که این پلاگین یکی از محبوب ترین الگو های طراحی می باشد که مفاهیم را در تکه های کوچک تر به خواننده یاد می دهد که این یک راه حل تقریبا همه جانبه است که به سادگی در تلفن ها و دسکتاپ ها اجرا می شود.

پلاگین طراحی سایت

پلاگین طراحی سایت

 

راه حل وردپرس: Masonry Layout

طراح بندی های Masonry یکی از بهترین راه ها برای استفاده از طرح بندی مبتنی بر کارت می باشد. بنابراین این پلاگین می تواند یک شروع عالی باشد. زیرا به شما اجازه استفاده از ساختار سبک    Pinterestو اعمال کردن آن بروی وبلاگ, مجله آنلاین یا حتی سایت تجارت الکترونیک خود را می دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ راه برای توسعه طراحان وب سایت (بخش دوم)

 گرافیگ های DUOTONE

همانطور که در کمپین های Spotify Adidas Lois Jeans و… دیده می شود.

Duotone بسیار قدیمی است, این سبک گرافیگی میلیون ها بار توسط عکاسانی که نیاز داشتند از رنگ های متوسط و برجسته در عکس استفاده کنند استفاده شده است. اگرچه خیلی هم جدید و بروز نیست, اما سال پیش Duotone وب را ب تندی گرفته بود.

پلاگین طراحی سایت

پلاگین طراحی سایت

 

راه حل وردپرس: TwotoneFX

بزرگ ترین مثال از این Spotify طراحانی که تکنیک ها را با رنگ های شدید تزیین کرده بودند.

TwotoneFX یک پلاگین کوچک است و این امکان را به شما می دهد که تمام عکس هایی که در بخش رسانه های خود دارید را به duotone تبدیل کنید.

این پلاگین یک رابط ساده و بسیار بصری به همراه چندید گزینه برای ویرایش تصاویر می باشد. بنابراین, می توانید رنگ های عکس ها را تغییر دهید, فیلتر گذاری کنید, و یا همه کار ها را یکباره اعمال کنید.

 اثر پارالاکس

همانطور که در وب سایت های مقیاسی، اندازه گیری و تم های gazillion دیده می شود.

این تکنیک را نمی توان یک روند نامید. این تکنیک برای سالها با ما بوده است و از لحاظ فنی چیزی تغییر نکرده است. بنابراین با امنیت کامل می توانید بگویید که این یک ابزار ثابت شده است که امروز بسیار جذاب تر شده و با زمینه های متعددی برابر است. ازاین تکنیک برای ایجاد طرح های برجسته داینامیکی تجربه کاربری هموار و افکت های ۳بعدی استفاده می کنند.

پلاگین طراحی سایت

پلاگین طراحی سایت

 

راه حل وردپرس: Parallax Scroll

Parallax Scroll یک راه مناسب برای اضافه کردن این افکت ها با چند کد کوتاه است که سربرگ ها, صفحهات، و پست های سفارشی را با یک زمنیه parallax ایجاد می کند. مخزن رسمی روش های متعددی برای انجام این کار ارائه می دهد، اما شما می توانید هر کدامی که فک می کنید بهتر است را انتخاب کنید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
9:45

طراحی و مدیریت فروشگاه های اینترنتی می تواند بسیار آسان تر و ارزان تر باشد اما چگونه می توانیم مطمئن شویم نتیجه آن یک موفقیت بزرگ خواهد بود؟ در این مقاله توصیه هایی برای کارآفرینان دنیای اینترنت ذکر شده است:

امروزه دستگاه های موبایل و تبلت ها فرآیند خرید محصولات را دستخوش تغییراتی کرده اند. شما می توانید هر چیزی را که مد نظرتان هست، از یک پیتزا گرفته تا یک صندلی چرخ دار را از طریق فروشگاه های اینترنتی به راحتی خریداری نمایید. به خاطر همین سادگی ها، فروشگاه های اینترنتی آنلاین به سرعت در حال گسترش و ظهور هستند. 

خیلی از افراد اعتقاد دارند که طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین کار آسانی است. کافی است شما یک دامنه و فضای میزبانی تهیه کنید، با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مناسب و ترکیب تم ها به خواسته خود دست یابید. اما حقیقت امر این طور نیست. طراحی یک فروشگاه اینترنتی خوب کار بسیار سختی است و دست یابی به موفقیت و کاربر پسند نمودن آن حتی کار را سخت تر هم خواهد کرد. در زیر به بررسی نکاتی می پردازیم که شما با استفاده از آن ها می توانید صاحب یک فروشگاه آنلاین موفق شوید. 

صفحه اصلی

صفحه اصلی چهره شرکت شما است، پس باید خوانایی بالایی داشته باشد و به وضوح قابل درک باشد. مشتریان شما به زمان خود اهمیت بسیار زیادی می دهند، پس سعی نکنید که برای معرفی محصولات و خدمات فروشگاه خود آن ها را معطل کنید. تلاش کنید در کوتاه ترین زمان ممکن مهم ترین اطلاعات را به مشتریان خود انتقال دهید. در صفحه اصلی درباره چگونگی پیدایش فروشگاه اینترنتی خود یا تعداد مدیران فروش فعال در فروشگاه اینترنتی صحبتی نکنید و این مطالب را به قسمت درباره ما انتقال دهید. البته این در شرایط عمومی است، هر چند ممکن است استثنائاتی نیز وجود داشته باشند.

صفحه اصلی 

در اینجا تصویری از یک فروشگاه اینترنتی را مشاهده می کنید. همانطور که می بینید، اطلاعات بی اهمیتی وجود ندارد و شما می توانید آن چه را که فروشگاه ارائه می دهد در چند ثانیه درک کنید. 

یک صفحه اصلی خوب به صفحات موجود در دسته بندی ها لینک می دهد تا ناوبری سایت آسان تر شود و از نظر تجربه کاربری نیز مناسب خواهد بود. گاهی اوقات ممکن است شما قصد قرار دادن بنر های تبلیغاتی یا پیشنهادات ویژه را داشته باشید که می توانید آن ها را در صفحه اصلی قرار دهید. استفاده از چت آنلاین برای پاسخ گویی سریع به سوالات مشتریان نیز یکی از روش های افزایش رضایت کاربران شما خواهد بود.

دسته بندی صفحات

برای یک لحظه فروشگاه اینترنتی آنلاین خود را به عنوان فروشگاه آفلاین در نظر بگیرید؛ صفحات قسمت دسته بندی شما مانند بخش های کوچکتر در آن هستند و به مشتریان شما نشان می دهند که چه چیزی در قفسه های فروشگاه شما وجود دارد: محل عکس ها، گزینه افزودن به سبد خرید و برخی اطلاعات مفید  (توضیحات کوتاه، امتیاز، و غیره). شما همچنین می توانید گزینه های مرتب سازی (پرفروش ترین محصولات، بررسی تعداد، قیمت، جدیدترین، و غیره) را هم در دسته بندی های خود لحاظ کنید.

به عنوان مثال در فروشگاه اینترنتی زیر آپشن های زیادی در اختیار مشتریان قرار داده شما تا آن ها بتوانند به سرعت محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

دسته بندی سعی کنید بسته به محدوده محصول شما و مشتریان خود از بهترین رویکرد برای عرضه محصولات خود به مشتریان استفاده کنید. 

صفحه محصول

یک مشتری صفحات وب سایت شما را پیمایش می نماید تا به یک صفحه محصول برسد. قصد او این است که محصول مورد علاقه خود را پیدا کند که احتمالا قصد خرید آن را خواهد داشت. تصمیم نهایی او به شدت به کیفیت و کمیت اطلاعاتی که شما ارائه می دهید بستگی دارد. اما به این معنا نیست که شما توصیف 1000 کلمه ای برای محصولات خود بنویسید. شما باید اطلاعات مربوط به محصول را به طوری سازگار و سازمان دهی شده به مشتری نشان دهید.

محصولات فروشگاه اینترنتی

 در زیر اجزای اصلی صفحه محصول را بررسی می کنیم:

تصاویر: مردم هنگام خرید از سوپر مارکت ها به دقت محصول، رنگ، شکل و بسته بندی آن را بررسی می کنند، اما آن ها نمی توانند این کار ها را در فروشگاه های اینترنتی انجام دهند. شما باید این شکاف را از بین ببرید. به همین جهت سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید و قابلیت هایی مانند انتخاب رنگ محصول و زوم کردن را نیز برای آن قرار دهید.

توضیحات: شما می توانید یک توضیح کوتاه برای بررسی کلی محصول و یک توضیح بلند شامل اطلاعات فنی محصول را ارائه دهید. 

قیمت: اغلب فروشگاه های اینترنتی آنلاین قیمت محصولات را نشان می دهند و جای تعجب هم ندارد. هیچ کسی برای خرید محصولی که قیمت آن را نمی داند ریسک نخواهد کرد. اگر محصولی شامل تخفیف می شود، بهتر است اطلاعات آن را با مقایسه قیمت فروش آن با قیمت کنونی ارتقاء دهید.

افزودن به سبد خرید: بیایید صادق باشیم، هدف اصلی شما این نیست که طرح، عکس یا هر چیز دیگری را نشان ندهید. هدف اصلی شما فروش است. بنابراین یک گزینه خرید به صورت برجسته در سایت خود قرار دهید. علاوه بر این، شما می توانید گزینه های "افزودن به لیست مقایسه" و "افزودن به لیست علاقه مندی ها" را هم نمایش دهید.

وقتی یک مشتری یک محصول را خریداری کرد، این بسیار عالی است که محصولات بیشتری را برای خرید به او پیشنهاد دهید. بنابراین هدف شما در اینجا این است که محصولات بیشتری را ارائه دهید که با سلیقه مشتری شما منطبق باشد. شما می توانید محصولات مرتبط را برای خرید به او پیشنهاد دهید. این تکنیک می تواند مقداری سفارش در فروشگاه شما را افزایش دهد.

پیشنهادات ویژه و تبلیغاتی

خوب، بیایید تصور کنیم که شما در حال حاضر یک سایت با صفحات معتبر، دسته ها و محصولات دارید. حالا شما نیاز به جذب مشتری دارید و باید طرح بازاریابی و تبلیغات خود را شروع کنید. استفاده از صفحات فرود، کد های کپن و حتی بازی ها می تواند در این زمینه کمک زیادی به شما کند.

فروشگاه اینترنتی 

برای مثال، در اینجا تصویری از یک صفحه با شمارش معکوس مشاهده می نمایید. این یک راه حل بسیار خوب برای فروش محصولات از طریق ایجاد حس اضطرار در مشتریان خواهد بود. 

پیگیری و تجزیه و تحلیل

وقتی شما زمان و هزینه زیادی را صرف فروشگاه اینترنتی خود کرده اید، قطعا می خواهید بفهمید که تاثیر آن روی کاربران شما به چه صورتی بوده است. ساده ترین راه برای دریافت این اطلاعات، استفاده از Google Analytics می باشد. امروزه ابزار های حرفه ای زیادی برای تجزیه و تحلیل وبسایت شما وجود دارند (مانند سایت ahrefs.com و سایت semrush.com) که استفاده از آن می تواند کمک زیادی به بهبود وضعیت وب سایت شما نماید.

آیا این همه تلاش ارزشش را دارد؟

یک پاسخ ساده وجود دارد: بله فروشگاه شما مانند یک جوانه است؛ شما باید از آن مراقبت کنید، آن را آب بدهید و آن را تغذیه کنید. یک روزی کار سخت شما به درخت شکوفایی می انجامد که میوه ها را به طور منظم تحویل می دهد!

منبع: طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
11:09

مقدمه ای بر سیستم وب

34 درباره : طراحی سایت,

کلا از دیدگاه مسائل فنی ، سیستم وب در دو بخش سازماندهی میشود :

  • برنامه سمت سرویس دهنده وب و برنامه سمت مشتری وب
  • پایگاه اطلاعاتی توزیع شده از صفحات ابرمتن و فایلهای داده مثل صدا، تصویر و …

صفحه وب چیزی نیست مگر یک فایل متنی بسیار ساده که با زبان علامت گذاری HTML تدوین میشوند و در بخشهای آتی روش ایجاد آنرا بوسیله یک ویرایشگر منی (مثل Notepad) توضیح خواهیم داد.
اصول طراحی سایت حرفه ای
کاری که مرورگر بعنوان یک سرویس گیرنده وب انجام میدهد آنست که تقاضای دریافت یکی از این صفحات با فایلها را در قالب قراردادی استاندارد (به نام پروتکل HTTP به سمت سرویس دهنده ارسال میکند. در سمت مقابل سرویس دهنده وب این تقاضا را پردازش کرده و در صورت امکان، فایل مورد نظر را برای مرورگر ارسال میکند. مرورگر پس از دریافت فایل ابرمتنی ، آنرا تفسیر کرده و بصورت صفحه آرایی شده روی خروجی نشان میدهد.

پروتکل HTTP) به سمت سرویس دهنده ارسال می کند. در سمت مقابل سرویس دهنده وب این تقاضا را پردازش کرده و در صورت امکان، فایل مورد نظر را برای مرورگر ارسال میکند. مرورگر پس از دریافت فایل ابرمتنی، آنرا تفسیر کرده و بصورت صفحه آرایی شده روی خروجی نشان می دهد.
اگر فایل ابر متنی در جائی به فایل صدا یا تصویر پیوند خورده باشد، آنها نیز توسط مرورگر تقاضا شده و پس از دریافت در جای خود قرار می گیرند.
بنابراین سرویس دهنده وب را باید یک برنامه سوکت در نظر گرفت که فرامین مشتریها را دریافت ، پردازش و در صورت امکان اجرا می کند. برنامه سمت مشتری نیز برنامه سوکتی است که تقاضاها را در قالب فرامین استاندارد ، برای سرویس دهنده وب ارسال می کند؛ در ضمن وظیفه تفسیر و نمایش دادههای دریافتی را نیز بر عهده دارد.

در ذهن خود دو مفهوم کاملا مجزای زیر را از هم تفکیک کنید: . ” پروتکل انتقال صفحات ابرمتن: این پروتکل زبان با قراردادی برای صحبت کردن مشتری با سرویس دهنده وب (HTTP) است. . “زبان نشانه گذاری صفحات ابرمتن زبانی برای قالب بندی و صفحه آرائی اطلاعات متنی (HTML) است
ممکن است خواننده نکته گیر به این قضیه اعتراض کند که سرویس دهنده وب را با سرویس دهنده HTTP همسان گرفتیم در صورتیکه سرویس دهنده وب فراتر از سرویس دهنده HTTP است. برای توجیه قضیه خاطر نشان می کنیم که فعة کاربردی ترین بخش از سرویس دهنده وب همان سرویس دهنده HTTP است.
معرفی زبان نشانه گذاری صفحات ابرمتنی (HTML) را به بخشهای بعد موکول کرده و فعة برنامههای سمت سرویس دهنده و سمت مشتری وب (مرورگر) را مورد بررسی قرار می دهیم تا پیوستگی بحث مابا موضوع برنامه نویسی سوکت از دست نرود.


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1396/12/14 برچسب ها : مقدمه ای بر سیستم وب,سیستم وب,


.
15:19

معرفی برترین ابزار های سئو وب سایت

38 درباره : سئو,

شاید تا سال های پیش و قبل از دخالت الگوریتم های معروف گوگل مانند پاندا و پنگوئن در رتبه بندی های گوگل سئو و بهینه سازی وب سایت ها کار سختی نبود و گاهی با حقه های کلاه سیاه می توانستیم وب سایت خود را به نتایج اول موتور های جستجو برسانیم. اما امروزه الگوریتم های گوگل به دقت وب سایت شما را آنالیز می کنند و وب سایت های شما باید از فیلتر های مختلفی عبور کنند تا عیار واقعی آن ها برای موتور های جستجو مشخص شود. در ادامه به معرفی ابزار هایی می پردازیم که در انالیز وضعیت سئو وب سایت بسیار موثرند.

ابزار های رایگان سئو سایت 

GTmetrix

این ابزار خلاصه ای از عملکرد وب سایت شما را بر اساس شاخص های کلیدی سرعت بارگذاری صفحات وب سایت در اختیار شما می گذارد. با استفاده از این ابزار سئو می توانید زمان بارگذاری صفحه، حجم صفحه و مجموع درخواست ها را دریافت کنید. با استفاده از این ابزار می توانید وضعیت میانگین وب سایت خود را با وب سایت های آنالیز شده در GTmetrix به دست آورید.

ابزار سئو 

دیگر ابزار های مشابه، Pingdom ،WebPagetest و Insights PageSpeed هستند که عملکرد مشابهی دارند اما تفاوت هایی مابین آن ها وجود دارد که مهم ترین آن ها ارائه سرور های مختلفی در نقاط مختلف جهان برای تست وب سایت شما است. بهتر است برای تست، نزدیک ترین مکان به مخاطبان خود را انتخاب کنید تا از دقیق ترین وضعیت وب سایت خود آگاه شوید.

Rank Tracker

Rank Tracker یکی از بهترین و قابل اطمینان ترین پلت فرم ها برای ارزیابی رتبه بندی کلمات کلیدی در سراسر وب سایت های مختلف و موتورهای جستجو است. این ابزار با بررسی کلمات کلیدی وب سایت شما، تجزیه و تحلیل رقبای شما و ارائه گزارشات دقیق به رشد کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد.

ابزار سئو سایت جدید 

Backlink Watch

همه ما از تاثیر لینک ها بر سئو وب سایت ها با خبریم. امروزه در دنیای سئو بیشتر تمرکز بر روی تولید لینک های با کیفیت است. این ابزار به شما اطلاعات دقیقی از وضعیت لینک های follow و nofollow وب سایت شما ارائه می دهد. 

بک لینک woorank

WooRank یک ابزار فوق العاده برای بررسی وضعیت سئو و دیجیتال مارکتینگ وب سایت شما می باشد. طبق ادعای این شرکت هر روز 40،000 شرکت، بازاریاب و صاحبان وبسایت ها از ابزار وب سایت WooRank استفاده می کنند. با استفاده از این وب سایت می توانید به آنالیز وضعیت سئو وب سایت های رقیب بپردازید و یک نمای کلی از وب سایت های بالاتر از خود دریافت کنید. 

ابزار سئو سایت

 moz

این ابزار به شما اطلاعات مفیدی درباره قدرت دامنه و صفحات وب سایت شما ارائه می دهد. نسخه PRO این محصول نیز ابزار های مفیدی برای بهبود وضعیت سئو وب سایت شما در اختیارتان قرار می دهد.

moz ابزار سئو

تمامی این ابزار ها دارای نسخه های غیر رایگان و PRO هستند که می توانید با پرداخت هزینه از آن ها نیز بهره مند شوید اما در ادامه به مقایسه دو ابزار سئو قدرتمند می پردازیم.

مقایسه Ahrefs و SEMrush

خرید بهترین نرم افزار سئو برای سازمان شما، کلید افزایش کارآیی شرکت شما می باشد. اما کدام یک از نرم افزار های Ahrefs یا SEMrush مناسب تر است؟ در زیر به بررسی جزئیات بیشتر این نرم افزار ها می پردازیم:

ابزار سئو SEMrush

semrush

  • امتیاز کاربران: 9.7
  • رضایت مشتری: 94%
  • قیمت: 69.95 دلار
  • طرح ها: اشتراک سالانه - اشتراک ماهیانه
  • زبان ها: ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، چین، آلمان، هند، ژاپن
  • دستگاه های پشتیبانی شده: ویندوز / آیفون / اندروید / مک / وب
  • امکانات: رتبه بندی کلمات کلیدی دامنه
    وضعیت رتبه بندی وب سایت
    مقایسه دامنه ها با کلمات کلیدی
    جایگاه کلمات کلیدی
    تحقیقات ارگانیک
    تحقیقات تبلیغاتی
    بررسی لینک ها
    بررسی کلمات کلیدی وب سایت
    موقعیت های آلی رقبا خود را مشاهده کنید
    متون تبلیغاتی رقبا خود را مطالعه کنید
    کلمات کلیدی بسیار طولانی را پیدا کنید
    چندین سایت را با هم مقایسه کنید
    پیگیری بسیاری از معیارهای کلمات کلیدی مختلف
    رقبای خود را در جایی که رتبه بندی می کنید مشاهده کنید و غیره.
  • مشتریان برجسته: ShoppersChoice.com, Blinds.com, Forbes.com

ابزار سئو Ahrefs 

ابزار سئو ahrefs 

  • امتیاز کاربران: 9.5
  • رضایت مشتری: 95%
  • قیمت: 99 دلار
  • طرح ها: اشتراک سالانه - اشتراک ماهیانه
  • زبان ها: ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، بین المللی
  • دستگاه های پشتیبانی شده: ویندوز / مک / وب
  • امکانات: سایت اکسپلورر
    بررسی محتوا سایت
    بررسی کلمات کلیدی وب سایت
    هشدارها
    آنالیز وضعیت رتبه بندی وب سایت
    آنالیز و مقایسه دامنه سایت
    تجزیه و تحلیل دسته ای
    نوار ابزار سئو
  • مشتریان برجسته: ShoppersChoice.com, Blinds.com, Forbes.com

ابزار سئو سایت نوپرداز

نوپرداز سئو یک ابزار سئو ایرانی می باشد که برای آنالیز و بهبود رتبه سئو سایت شما توسط متخصصان شرکت نوپرداز تهیه گردیده است. 

بررسی موقعیت کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا وب سایت شما، بررسی رتبه الکسا و MOZ، بررسی صفحه و جایگاه کلمات کلیدی از جمله مهم ترین خدمات این ابزار سئو می باشد.

شرکت نوپرداز با ارائه ابزار آنالیز نوپرداز سئو این امکان را فرآهم آورده است تا کاربران، مدیران وب سایت ها و تمامی وب مسترها بتوانند به آسانی و به صورت رایگان از ابزارهای پیشرفته شرکت نوپرداز برای آنالیز وب سایت مد نظر خود بهره مند گردند.

ابزار سئو نوپرداز 


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
emami
11:28

فروش محصولات بر روی فروشگاه های اینترنتی

33 درباره : طراحی فروشگاه اینترنتی,
فروش محصولات بر روی فروشگاه های اینترنتی مطرح موجود
دورنمای تجارت الکترونیک، دنیایی از فرصت های متعدد را به روی فروشندگان می گشاید، اما در عین حال انتخاب های بی شماری نیز ارائه می نماید. بعنوان یک خرده فروش در بازار تجارت الکترونیک، یافتن راه های متفاوتی که بتوانید از طریق آنها کالاهای خود را بصورت اینترنتی به فروش برسانید و چگونگی تاثیر کانال فروش انتخاب شده بر روی تجارت شما بسیار مهم است.
دو کانال اصلی برای راه اندازی یک تجارت الکترونیک عبارتند از:

- فروش بر روی فروشگاه های اینترنتی مطرح موجود

- ایجاد وب سایت فروشگاه اینترنتی و فروش بر روی آن

هر یک از این دو شیوه معایب و مزایای خاص خود را دارند. در صورتی که فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نمایید، هزینه ای برای افزودن محصولاتتان بر روی یک زیرساخت دیگر نمی پردازید، توانایی تعامل بهتری با مشتریان خواهید داشت و می توانید تجربه کاربر را از لحظه ورود تا پرداخت نهایی مطابق سلیقه خود طراحی نمایید. اما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شخصی مستلزم پروسه زمانی طولانی تری می باشد و زمان گیر است و باید تلاش نمایید که ترافیک را به سایت خود هدایت نموده و استراتژی های بازاریابی متفاوتی را برای جذب مشتری به کار ببرید تا اصطلاحا کسب و کار شما رونق گیرد.

اما برعکس راه اندازی یک خط فروش در یک فروشگاه اینترنتی مطرح همانند نمونه ی آمریکایی آمازون سریع بوده، کار کردن با آن آسان است و محصول شما بلافاصله در معرض دید میلیون ها خریدار قرار می گیرد اما انعطاف کمتری برای داد و ستد محصول خود خواهید داشت، رقابت بر روی این سایت ها بسیار بالاست و حداقل تعامل با مشتری کار را دشوارتر می سازد. همچنین قوانین و سیاست های این فروشگاه ها و هزینه بالایی که برای لیست کردن محصولات خود باید بپردازید، تجارت و سود شما را محدود می نماید.

در ادامه هر دو روش به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و مزایا و معایب هر کدام مطرح می گردد.

این سخن گزاف نیست اگر بگوییم خرده فروشی های اینترنتی به سرعت در حال عبور از فراز و نشیب های اقتصادی می باشند. با توجه به ارزیابی IMRG، در سال گذشته خریداران بیش از 68 بیلیون پوند در خرید اینترنتی خرج کرده اند و این بازار بزرگترین بازار موجود در اروپا می باشد.
با ظهور تکنولوژی موبایل و تبلت و گشوده شدن مسیرهای جدید فروش، نادیده گرفتن این بازار دشوارتر نیز گردیده است.

این بازار بدون شک کاملا رقابتی بوده و ممکن است فکر کنید در جایی که خرده فروشان بزرگی چونAmazon (آمازون)، eBay و Wal-Mart فعالیت می کنند، تجارت کوچک شما فرصتی برای رشد نخواهد داشت اما جالب است بدانید که شما می توانید از همین بازارگاه های آنلاین مطرح، برای ورود خود به دنیای تجارت الکترونیک استفاده کنید و محصولات خود را بدون نیاز به بودجه هنگفت و مهارت های فنی گسترده و حتی بدون داشتن یک وب سایت، روی آنها به فروش برسانید و در پاره ای از موارد می توانید از خدمات بسته بندی و حمل سفارشات توسط آنها نیز استفاده کنید.

اگر شما کالاهای فیزیکی می فروشید، باید چگونگی تحویل آنها را هم در نظر بگیرید. لازم است راه حلی قابل اطمینان و مقرون به صرفه پیدا کنید که معمولا شامل استفاده از خدمات پستی یا پیک می باشد. باید در نظر داشت همیشه تحویل دهندگان و گزینه های متفاوتی وجود دارند و لازم است یک یا ترکیبی از چند گزینه را انتخاب کنید که به بهترین شکل با تجارت شما سازگار باشد و هر آنچه را که لازم دارید، فراهم نماید. برای مثال، آیا نیاز دارید که آنها محصولات را برای شما جمع آوری کنند، یا مایل به ارائه خدمات رهگیری بسته و بیمه می باشید؟

همچنین لازم است مسأله بسته بندی محصولات را نیز در نظر بگیرید. در اینجا نیز باید به دنبال راه حلی مقرون به صرفه باشید اما نباید پارامترهای مهم دیگر را نادیده بگیرید برای مثال تأثیری که نوع بسته بندی انتخابی شما بر مشتری و همچنین سازگاری و تاثیر آن بر محیط زیست دارد. بعضی از شرکت های واسطه امکان ارائه خدمات بسته بندی و تحویل را نیز برای شما فراهم می کنند. برای مثال آمازون سرویسی به نام بسته بندی و تحویل ارائه می کند، که عملیات تحویل کالا از فروشنده، بسته بندی و تحویل آن به مشتری را برای شما انجام می دهد.

فروشگاه های آنلاین بزرگ به خرده فروشان و فروشندگان شخصی امکان می دهند که بدون راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مجزا، محصولات خود را به فروش برسانند. این فروشگاه ها به کاربران اجازه می دهند که محصولات خود را روی آنها معرفی کرده و در ازای دریافت حق الزحمه و کمیسیون آنها را بفروشند.

شاید در نگاه نخست، به نظر برسد که فلسفه وجودی چنین امکانی در فروشگاه های اینترنتی بزرگ همچون آمازون و eBay، سود مشترک برای دو طرف باشد. از دیدگاه صاحبان تجارت الکترونیک، محصولات آنها بیشتر در معرض نمایش قرار می گیرند و فروشگاه های آنلاین بزرگ از تنوع محصول گسترده تری برخوردار می شوند بدون آنکه لازم باشد موجودی انبار خود را افزایش دهند.

در بازبینی دقیق تر، مسأله منافع مشترک همچنان باقی می ماند اما واقعیت اندکی متفاوت است و فروش بر روی فروشگاه های آنلاین بزرگ و مطرح مزایا و معایب خاص خود را دارد.

1- افزایش فروش
مزیت اصلی فروش بر روی فروشگاه های آنلاین بزرگ نظیر آمازون یا eBay مقیاس حضور آنلاین آنها می باشد. آمازون به تنهایی در ماه نزدیک به 85 میلیون بازدیدکننده دارد. بدیهی است که تعداد بازدیدکننده بیشتر منجر به میزان فروش خواهد شد. طبق آمار ارائه شده توسط آمازون، فروشندگان از زمان پیوستن به فروشگاه اینترنتی آمازون، افزایش به طور متوسط 50 درصدی در فروش خود را گزارش نموده اند.

2- کشف مشتری

هیچ کدام از بازدیدکنندگان آمازون یا ای بی به دنبال فروشگاه شما نیستند. این بسیار هم طبیعی است چون شما به اندازه ی آنها بزرگ نیستید. اما ممکن است محصولات شما را جستجو یا کشف نمایند. در واقع محصولاتی را می بینند که ممکن است در غیر این صورت هرگز کشف نکنند یا آنها را از رقبای شما خریداری نمایند.

3- زیر ساخت فروشگاه آنلاین

قدرت بازارگاه ها در ارقام مربوط به آنها نهفته است. این مسأله به همان اندازه که برای مثال های دنیای واقعی نظیر بازارهای مزرعه، مجتمع های خرید و پارک های خرده فروشی غذا درست است برای فروشگاه های آنلاین نیز صادق است. جنبه تنوع و جامع بودن یک فروشگاه آنلاین، مشتریان بی شماری را جذب می کند که این نوع تجربه خرید را ترجیح می دهند. فروشگاه های آنلاین بزرگ همچنین امکان پرداخت آسان و خدمات پشتیبانی بسته بندی و تحویل را فراهم کرده و تجربه خرید بی نقصی برای خریدار ایجاد می نمایند.

از مزایای دیگر استفاده از سایت های واسطه می توان به راه اندازی یک تجارت الکترونیک با هزینه پایین یا بصورت رایگان، مدیریت و معرفی محصولات به شیوه ای مستقیم و مشخص اشاره نمود.

1- برند
سودآوری در تجارت الکترونیک ریشه در تکرار خرید از سوی مشتریان و فروش بیش از یک محصول به آنها دارد. هنگامی که شما روی آمازون محصولات خود را می فروشید به منبع بالقوه و عظیم ترافیک بازدیدکنندگان دست پیدا می کنید، اما برند شما هیچ جایگاهی نخواهد داشت. شما فرصتی برای پیاده کردن استراتژی های فروش ترغیبی خود در مورد بازدیدکنندگان ندارید و این فرصت عملا در اختیار آمازون می باشد.

اعتماد ناشی از رضایت یک مشتری متوجه آمازون می شود و شما به ندرت از آن بهره مند می گردید. مشتریان می دانند که خرید روی آمازون بی دردسر خواهد بود، اگر لازم باشد سفارش به هر دلیل مرجوع شود، فرایند خدمات مشتری قدرتمند آمازون برای کمک کردن به مشتری آماده است. حتی اگر شما فروشنده کالاها باشید و خدمات حمل را انجام دهید mindshare(آگاهی مشتری نسبت به یک محصول یا برند) مشتری متعلق به آمازون خواهد بود.

2- کمیسیون فروشگاه های بزرگ

ساختار قیمت گذاری بازارگاه های مطرح غالبا به گونه ای است که برای محصولاتی با سود کم مناسب نمی باشد زیرا اگر چه راه اندازی خط فروش بر روی فروشگاه مطرح به صورت بالقوه می تواند فروش شما را افزایش دهد، اما شما را در معرض پرداخت هزینه قابل توجه دیگری قرار می دهد. کمیسیون آن فروشگاه. کمیسیون اغلب فروشگاه های مطرح بصورت درصدی از هر فروش محاسبه می شود و می تواند از سایتی به سایت دیگر حتی از دسته ای به دسته دیگر تغییر نماید. علاوه بر کمیسیون هر فروش، معمولا لازم است هزینه اشتراک نیز پرداخت نمایید . برای مثال هزینه اشتراک سالیانه در سایت آمازون در حدود 15,000,000 ریال می باشد.

بنابراین در عمل، سود شما از هر فروش روی بازارگاه های بزرگ معمولا در حدود 40% می باشد و در چنین شرایطی با در نظر گرفتن توان چنین فروشگاه هایی اگر آنها تصمیم بگیرند محصول شما را انبار کنند، شما از لحاظ قیمت و خدمات توان رقابت با آنها را نخواهید داشت.؟

3- زیرساخت بازارگاه های آنلاین

اگرچه زیرساخت بازارگاه های اینترنتی مزایای بی شماری دارد، اما می تواند همانند چاقوی دو لبه عمل نماید. لازم است به خاطر آورید که بازارگاه ها نه برای کمک به شما بلکه برای منافع خودشان وجود دارند و تمایل دارند که تمرکز بر روی محصولات باشد نه فروشندگان و این بدان معناست که ممکن است تا اندازه ای درجه حضور برند شما و میزان ارتباط شما با مشتریان را محدود کرده و به شما دیکته کنند که چه محصولاتی می توانید یا نمی توانید بفروشید.

بررسی ها نشان می دهد که دو سوم سفارشات آمازون از طرف مشتریان تکراری می باشند. در حقیقت آمازون صاحب این فروشگاه می باشد و روابط خود را با مشتریان حفظ می نماید تا آنها دوباره بازگشته و محصولات آمازون را خریداری نمایند. بنابراین تنها زمانی مشتری پیشنهاد شما را پیدا کرده و در نظر می گیرد که در جستجوی محصولی است که در انبار آمازون وجود ندارد زیرا آمازون صاحب حقیقی رابطه با مشتری می باشد. برای مثال اگر مشتریان برای نخستین بار روی آمازون خرید کنند، شما به طور مشخص طبق مفاد و شرایط خدمات آمازون از ارتباط با آنها منع می شوید.

اگر شما از خدمات بسته بندی و تحویل توسط آمازون استفاده کنید، که در آن آمازون عملیات حمل سفارشات را انجام می دهد، هیچ چیز درباره مشتری نمی دانید و تنها شاهد جریان سود خود خواهید بود و آمازون صاحب اطلاعات مربوط به مشتری و ارتباط با وی خواهد بود.

اگر شما موفق باشید، آمازون با شما رقابت خواهد کرد. آمازون از بازرگانان واسطه استفاده می کند تا محصولات خاصی را که خود مایل به انبار کردن آنها نیست، فراهم نمایند و حداکثر دامنه انتخاب را ارائه کنند. اما اگر خط محصول شما فروش خوبی داشته باشد در حقیقت شما به آمازون اعلام کرده اید محصول بعدی که باید انبار نماید چیست و این بخشی از استراتژی بازارگاه های مطرح می باشد. در حقیقت بازرگانان به آمازون کمک می کنند که فرصت ها و گروه های جدیدی را که می توانند سودآور باشند، شناسایی نماید.

و بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که بازارگاه های بزرگ پس از شناسایی محصولات محبوب، خود اقدام به انبار کردن و فروش آنها نمایند.

4- هماهنگ سازی موجودی انبار

یک بازارگاه در اصل دومین پایگاه فروش شما می باشد که در بعضی موارد نمی تواند با منبع اصلی فروش شما هماهنگ شود. در حالیکه هر دو آنها، یعنی بازارگاه و پایگاه اصلی فروش شما، از یک جا موجودی انبار را کم می کنند، اما با هم هماهنگ نمی باشند که این مساله باعث می شود فهمیدن سطح انبار بدون بررسی دستی، چالش برانگیز گردد. خوشبختانه اپلیکیشن هایی وجود دارند که به شما کمک می کند سفارشات از چندین منبع را تنظیم کرده و مطمئن شوید که موجودی انبار شما هماهنگ باقی می ماند.

با توجه به محاسن و معایب ذکر شده شاید بتوان نتیجه گیری کرد که هرچند که این روش بسیار ساده، کم مسئولیت و راحت خواهد بود، اما این نوع فروش بر روی بازارگاه های آنلاین واسطه، راهکار ایده آلی برای تمامی کسب و کارها نمی باشد زیرا اگر شما خط فروش خود را به این شکل راه اندازی نمایید، ممکن است تمایل داشته باشید که فروش را از روی وب سایت خود نیز پیگیری کنید.

گردآوری و ترجمه : تحریریه انتشارات منظومه نگاران
منبع: سایت sample


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
emami
10:31

طراحی سایت هتل

40 درباره : طراحی سایت,

یک سایت حرفه ای می تواند افرادی که قصد اقامت در هتل را دارند به سمت خود جذب نمایید. در صورتی که وب سایت شما امکان خرید اینترنتی یا رزرو آنلاین هتل را برای مشتریان ایجاد کرده باشد و در جایگاه مناسبی در بین موتور های جستجو گر اینترنتی برخوردار باشد، حتما می تواند بسیاری از افراد را برای اقامت در هتل شما ترغیب کند. این مدل وب سایت ها می توانند با معرفی مکان های زیبا و جالب به مشتریان خود آن ها را نسبت به مراکز تفریحی و یا سیاحتی پیرامون هتل خود آگاه سازند. استفاده از نقشه های گوگل و نشان دادن مکان های تورسیتی و تفریحی از عوامل با اهمیتی هست که می تواند کاربران بسیاری را به سمت وب سایت هتل های مختلف جذب نماید. همچنین با طراحی سایت هتل شما قطعا گام بزرگی در مسیر توسعه و گسترش کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنتی خواهید برداشت. کافیست برترین هتل ها را آنالیز نمایید تا متوجه شوید که این هتل ها توجه ویژه ای به فضای اینترنت و طراحی سایت برای هتل خود دارند. اما رعایت چه نکاتی برای طراحی سایت هتل با اهمیت است؟ مزیت های طراحی سایت هتل چیست و چه شرکت هایی در این زمینه فعایت دارند؟

نکاتی مهم در طراحی سایت هتل

از جمله ویژگی های با اهمیت وب سایت های هتل داری، استفاده از محیط سی پنل مناسب می باشد که در آن کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز هتل را درج، حذف و ویرایش نمایند. محیط سی پنل باید کاربر پسند و استفاده از آن آسان باشد تا کاربر دچار سردرگرمی نشود. هتل داران بایستی به این نکته توجه کنند که استفاده از طرح و دیزانی مناسب برای رشد کسب و کار آن ها بسیار با اهمیت می باشد و جزء ضروری ترین بخش های سایت های هتل داری است. سئو و بهینه سازی وب سایت هتل از جمله مهم ترین خدماتی است که می تواند برای افزایش بادید کنندگان شما موثر واقع شود. توجه داشته باشید پس از این که کار طراحی وب سایت شما به پایان برسد، سئو می تواند اصلی ترین وظیفه برای رونق کسب و کار شما باشد. مشاوره گرفتن از متخصصان سئو از جمله مهم ترین کار هایی است که شما باید قبل و بعد از طراحی سایت خود به آن توجه داشته باشید.

مزیت های طراحی سایت هتل

  • آسان تر شدن کار برای مشتریان شما و کسب رضایت آنان
  • تبلیغات هتل خود به صورت همیشگی از طریق استفاده از موتور های جستجو
  • معرفی فضای هتل و ارائه عکس ها و فیلم هایی از محوطه های پیرامون آن برای جذب مشتریان بیشتر
  • در دسترس بودن همیشگی و ارائه خدمات آنلاین به مشتریان
  • کاهش هزینه های اضافی و هنگفت
  • افزایش اعتبار شما نزد مشتریان
  • معرفی شهر و استانی که هتل در آن قرار دارد
  • ایجاد ارتباط به سایت های گردشگری و تفریحی برای افزایش مشتریان اینترنتی شما
  • افزایش بازدید کنندگان وب سایت هتل شما با استفاده خدمات سئو و بهینه سازی سایت
  • توسعه کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنت
  • ارائه خدمات sem برای افزایش بازدید از سایت هتل شما

ویژگی صفحات سایت هتل

  • طراحی صفحه رزرو هتل و اماکن اقامتی
  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه های بانکی مختلف
  • طراحی صفحه زمان بندی برای بررسی اتاق های خالی و پر در هتل
  • طراحی صفحه دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت آن ها
  • طراحی صفحه توضیحات مربوط به اتاق ها
  • طراحی صفحه خدمات آنلاین مشتریان
  • طراحی صفحه معرفی هتل و تاریخچه آن
  • طراحی صفحه برای پیشنهاد های خاص در روز های خاص
  • طراحی صفحه معرفی رستوران های داخل هتل
  • طراحی صفحه توضیحات اماکن دیدنی اطراف هتل
  • طراحی صفحه ثبت نام و ارتباط با مشتریان
  • پشتیبانی یک ساله رایگان همراه با میزبانی و ثبت دامنه ir رایگان
  • امکان ساخت اپلیکیشن android و ios به درخواست مشتریان

وب سایت های هتل داری برتر دنیا

آیا می دانید برترین وب سایت های دنیا در زمینه هتل داری کدام اند؟ این وب سایت ها چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند؟

با گسترش گردشگردی در دنیا، امروزه شاهد مسافرت و بازدید توریست های مختلفی از نقاط دیدنی و جالب در سراسر دنیا هستیم و به همین جهت بهره بردن از یک وب سایت در دنیای اینترنت می تواند مسافران زیادی را برای اقامت در هتل شما جلب نماید. امروزه وب سایت های مختلفی در زمینه هتل داری مشغول فعالیت هستند که خدمات مختلفی در زمینه رزرو بلیط، بررسی هتل و اتاق های آن و زمان بندی اتاق های هتل و... ارائه می دهند. این هتل ها که از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا هم بهره می برند دارای وب سایت هایی هستند. از جمله برترین وب سایت های هتل داری دنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل اينترکانتيننتال (Intercontinental Hotel Group)
  • گروه هتلداري ويندهام (Wyndham Hotel Group)
  • موسسه هتلداري بين‌المللي ماريوت (Marriot International)
  • هتل هيلتون (Hilton Hotels)
  • گروه هتلداري آکور (Accor Group)
  • گروه هتلداري انتخاب (Choice Hotels)
  • گروه‌ هتلداري بست وسترن (Best Western)

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1396/12/8 برچسب ها : طراحی سایت هتل,طراحی سایت,


.
emami
10:06

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

36 درباره : طراحی سایت,

آژانس هواپیمایی به شرکت هایی گفته می شود که در زمینه ارائه نمودن خدمات مسافرتی فعالیت دارند. با توجه به این که امروزه طراحی سایت در تمامی مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد،آژانس های هواپیمایی نیز نیاز بسیار ضروری به طراحی یک وب سایت مناسب برای ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود دارند. شرکت نوپرداز با بهره گیری از نیرو هایی متخصص در زمینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی و سئو و بهینه سازی این سایت ها، آماده ارائه خدمات اختصاصصی به مشتریان می باشد. اما چرا طراحی سایت آژانس هواپیمایی مهم است؟ این وب سایت ها چه خدماتی را به مشتریان ارائه خواهند داد؟ اهمیت طراحی وب سایت برای آژانس های هواپیمایی در چیست؟

اهمیت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

با توجه به این که اغلب مشتریان آژانس های هواپیمایی نیازمند دریافت خدمات آنلاین هستند، از این رو آژانس های هواپیمایی می توانند با طراحی سایتی مناسب نسبت به جلب رضایت مشتریان خود اقدام نمایند. همچنین با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت این امکان نیز وجود دارد که بازدید کنندگان بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شده و ترجیح دهد تا از خدمات هواپیمایی شرکت شما استفاده نماید. اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار شما به اندازه همان کسب و کارتان است، پس سعی کنید در این زمینه با شرکت های معتبر و قابل اعتماد همکاری نمایید تا به نتیجه ای مطلوب برسید.

ویژگی صفحات سایت آژانس هواپیمایی

  • طراحی سی پنل اختصاصی و کاربر پسند
  • طراحی صفحه پذیرش آنلاین
  • طراحی صفحه وضعیت بلیط 
  • طراحی صفحه ارائه اطلاعات سفر و راهنمای مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با ما و دفتر فروش
  • طراحی صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی 
  • طراحی صفحه خرید بلیط به صورت اینترنتی 
  • طراحی قسمت نظرات و پیشنهادات مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط آنلاین اپراتور با مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با شرکت و درخواست همکاری
  • طراحی صفحه مدیریت مطالب سایت

برترین شرکت‌های هواپیمایی ایران

شرکت های هواپیمایی ایرانی که از سال 1345 تا به حال تاسیس گردیده اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی می باشند. این شرکت ها به شرح زیر می باشند:

  • هما: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به عنوان اولین ایرلاین ایرانی در سال ۱۳۴۵ تحت عنوان شرکت هواپیمایی ملی ایران با هدف حمل و نقل بار، مسافر و محمولات پستی به داخل و خارج کشور ایجاد شد که الان نیز در اغلب مسیرهای داخلی و خارجی در حال تردد می باشد.
  • ایران ایرتور: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال ۱۳۷۲ به عنوان یک شرکت فرعی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به منظور انجام کارهای چارتری و توریستی ایجاد گردید و بعد از مدتی تعدادی هواپیما اجاره و خریداری کرد. این شرکت اکنون به وزارت دفاع منقل گردیده و پرواز های مختلفی دارد.
  • آسمان: شرکت هواپیمایی آسمان بعد از انقلاب از ادغام حدود شش شرکت کوچک به عنوان ایرتاکسی ایجاد شد. این شرکت ابتدا قرار بود برای نقاط دور افتاده و با هواپیماهای کوچک فعالیت کند اما با تغییر قانون (طبق قانون در آن زمان تنها شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی می‌ توانست هواپیماهای بزرگ داشته باشد) این شرکت از ناوگان با برد متوسط و هواپیماهای با صندلی بیشتر استفاده کرد و در بخش هایی که مسافر کمتر و مشکلات بیشتری را شامل بود، پرواز نمود.
  • ماهان: شرکت هواپیمایی ماهان نیز به وسیله بخش خصوصی در سال ۱۳۷۲ در کرمان ایجاد شد و جزء شرکت‌هایی می باشد که در مدت اخیر به خوبی رشد نموده و نام این ایرلاین در زمره ایرلاین‌های ایمن منطقه قرار گرفته است.
  • کاسپین: شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در سال ۱۳۷۲ تأسیس شده و در حال حاضر شش فروند هواپیما دارد.
  • کیش ایر: شرکت هواپیمایی کیش در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش می باشد.

شرکت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

شرکت نوپرداز با طراحی قالب اختصاصی برای وب سایت مشتریان خود این اطمینان را به آن ها می دهد که سایت آن ها به صورت کاملا حرفه ای و بر اساس قوانین و اصول سئو و بهینه سازی طراحی گردد. توجه به رابط کاربری مناسب و طراحی گرافیک های تایید شده توسط مشتری از جمله مشخصاتی است که شرکت نوپرداز به آن توجه زیادی دارد. ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته پس از طراحی سایت از جمله عواملی است که سبب رضایت مشتریان گردیده است. خدمات شرکت نوپرداز فقط به قسمت طراحی سایت ختم نمی شود و دپارتمان سئو شرکت نوپرداز آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم با ارائه خدماتی چون افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو و افزایش بازید از طریق موتور های جستجو می باشد.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
emami
16:55


کلیه حقوق این سایت ، متعلق به طراحی وبسایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراح : بلاگ مهر