X
تبلیغات
طراحی وبسایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن

فروش محصولات بر روی فروشگاه های اینترنتی مطرح موجود
دورنمای تجارت الکترونیک، دنیایی از فرصت های متعدد را به روی فروشندگان می گشاید، اما در عین حال انتخاب های بی شماری نیز ارائه می نماید. بعنوان یک خرده فروش در بازار تجارت الکترونیک، یافتن راه های متفاوتی که بتوانید از طریق آنها کالاهای خود را بصورت اینترنتی به فروش برسانید و چگونگی تاثیر کانال فروش انتخاب شده بر روی تجارت شما بسیار مهم است.
دو کانال اصلی برای راه اندازی یک تجارت الکترونیک عبارتند از:

- فروش بر روی فروشگاه های اینترنتی مطرح موجود

- ایجاد وب سایت فروشگاه اینترنتی و فروش بر روی آن

هر یک از این دو شیوه معایب و مزایای خاص خود را دارند. در صورتی که فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نمایید، هزینه ای برای افزودن محصولاتتان بر روی یک زیرساخت دیگر نمی پردازید، توانایی تعامل بهتری با مشتریان خواهید داشت و می توانید تجربه کاربر را از لحظه ورود تا پرداخت نهایی مطابق سلیقه خود طراحی نمایید. اما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شخصی مستلزم پروسه زمانی طولانی تری می باشد و زمان گیر است و باید تلاش نمایید که ترافیک را به سایت خود هدایت نموده و استراتژی های بازاریابی متفاوتی را برای جذب مشتری به کار ببرید تا اصطلاحا کسب و کار شما رونق گیرد.

اما برعکس راه اندازی یک خط فروش در یک فروشگاه اینترنتی مطرح همانند نمونه ی آمریکایی آمازون سریع بوده، کار کردن با آن آسان است و محصول شما بلافاصله در معرض دید میلیون ها خریدار قرار می گیرد اما انعطاف کمتری برای داد و ستد محصول خود خواهید داشت، رقابت بر روی این سایت ها بسیار بالاست و حداقل تعامل با مشتری کار را دشوارتر می سازد. همچنین قوانین و سیاست های این فروشگاه ها و هزینه بالایی که برای لیست کردن محصولات خود باید بپردازید، تجارت و سود شما را محدود می نماید.

در ادامه هر دو روش به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و مزایا و معایب هر کدام مطرح می گردد.

این سخن گزاف نیست اگر بگوییم خرده فروشی های اینترنتی به سرعت در حال عبور از فراز و نشیب های اقتصادی می باشند. با توجه به ارزیابی IMRG، در سال گذشته خریداران بیش از 68 بیلیون پوند در خرید اینترنتی خرج کرده اند و این بازار بزرگترین بازار موجود در اروپا می باشد.
با ظهور تکنولوژی موبایل و تبلت و گشوده شدن مسیرهای جدید فروش، نادیده گرفتن این بازار دشوارتر نیز گردیده است.

این بازار بدون شک کاملا رقابتی بوده و ممکن است فکر کنید در جایی که خرده فروشان بزرگی چونAmazon (آمازون)، eBay و Wal-Mart فعالیت می کنند، تجارت کوچک شما فرصتی برای رشد نخواهد داشت اما جالب است بدانید که شما می توانید از همین بازارگاه های آنلاین مطرح، برای ورود خود به دنیای تجارت الکترونیک استفاده کنید و محصولات خود را بدون نیاز به بودجه هنگفت و مهارت های فنی گسترده و حتی بدون داشتن یک وب سایت، روی آنها به فروش برسانید و در پاره ای از موارد می توانید از خدمات بسته بندی و حمل سفارشات توسط آنها نیز استفاده کنید.

اگر شما کالاهای فیزیکی می فروشید، باید چگونگی تحویل آنها را هم در نظر بگیرید. لازم است راه حلی قابل اطمینان و مقرون به صرفه پیدا کنید که معمولا شامل استفاده از خدمات پستی یا پیک می باشد. باید در نظر داشت همیشه تحویل دهندگان و گزینه های متفاوتی وجود دارند و لازم است یک یا ترکیبی از چند گزینه را انتخاب کنید که به بهترین شکل با تجارت شما سازگار باشد و هر آنچه را که لازم دارید، فراهم نماید. برای مثال، آیا نیاز دارید که آنها محصولات را برای شما جمع آوری کنند، یا مایل به ارائه خدمات رهگیری بسته و بیمه می باشید؟

همچنین لازم است مسأله بسته بندی محصولات را نیز در نظر بگیرید. در اینجا نیز باید به دنبال راه حلی مقرون به صرفه باشید اما نباید پارامترهای مهم دیگر را نادیده بگیرید برای مثال تأثیری که نوع بسته بندی انتخابی شما بر مشتری و همچنین سازگاری و تاثیر آن بر محیط زیست دارد. بعضی از شرکت های واسطه امکان ارائه خدمات بسته بندی و تحویل را نیز برای شما فراهم می کنند. برای مثال آمازون سرویسی به نام بسته بندی و تحویل ارائه می کند، که عملیات تحویل کالا از فروشنده، بسته بندی و تحویل آن به مشتری را برای شما انجام می دهد.

فروشگاه های آنلاین بزرگ به خرده فروشان و فروشندگان شخصی امکان می دهند که بدون راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مجزا، محصولات خود را به فروش برسانند. این فروشگاه ها به کاربران اجازه می دهند که محصولات خود را روی آنها معرفی کرده و در ازای دریافت حق الزحمه و کمیسیون آنها را بفروشند.

شاید در نگاه نخست، به نظر برسد که فلسفه وجودی چنین امکانی در فروشگاه های اینترنتی بزرگ همچون آمازون و eBay، سود مشترک برای دو طرف باشد. از دیدگاه صاحبان تجارت الکترونیک، محصولات آنها بیشتر در معرض نمایش قرار می گیرند و فروشگاه های آنلاین بزرگ از تنوع محصول گسترده تری برخوردار می شوند بدون آنکه لازم باشد موجودی انبار خود را افزایش دهند.

در بازبینی دقیق تر، مسأله منافع مشترک همچنان باقی می ماند اما واقعیت اندکی متفاوت است و فروش بر روی فروشگاه های آنلاین بزرگ و مطرح مزایا و معایب خاص خود را دارد.

1- افزایش فروش
مزیت اصلی فروش بر روی فروشگاه های آنلاین بزرگ نظیر آمازون یا eBay مقیاس حضور آنلاین آنها می باشد. آمازون به تنهایی در ماه نزدیک به 85 میلیون بازدیدکننده دارد. بدیهی است که تعداد بازدیدکننده بیشتر منجر به میزان فروش خواهد شد. طبق آمار ارائه شده توسط آمازون، فروشندگان از زمان پیوستن به فروشگاه اینترنتی آمازون، افزایش به طور متوسط 50 درصدی در فروش خود را گزارش نموده اند.

2- کشف مشتری

هیچ کدام از بازدیدکنندگان آمازون یا ای بی به دنبال فروشگاه شما نیستند. این بسیار هم طبیعی است چون شما به اندازه ی آنها بزرگ نیستید. اما ممکن است محصولات شما را جستجو یا کشف نمایند. در واقع محصولاتی را می بینند که ممکن است در غیر این صورت هرگز کشف نکنند یا آنها را از رقبای شما خریداری نمایند.

3- زیر ساخت فروشگاه آنلاین

قدرت بازارگاه ها در ارقام مربوط به آنها نهفته است. این مسأله به همان اندازه که برای مثال های دنیای واقعی نظیر بازارهای مزرعه، مجتمع های خرید و پارک های خرده فروشی غذا درست است برای فروشگاه های آنلاین نیز صادق است. جنبه تنوع و جامع بودن یک فروشگاه آنلاین، مشتریان بی شماری را جذب می کند که این نوع تجربه خرید را ترجیح می دهند. فروشگاه های آنلاین بزرگ همچنین امکان پرداخت آسان و خدمات پشتیبانی بسته بندی و تحویل را فراهم کرده و تجربه خرید بی نقصی برای خریدار ایجاد می نمایند.

از مزایای دیگر استفاده از سایت های واسطه می توان به راه اندازی یک تجارت الکترونیک با هزینه پایین یا بصورت رایگان، مدیریت و معرفی محصولات به شیوه ای مستقیم و مشخص اشاره نمود.

1- برند
سودآوری در تجارت الکترونیک ریشه در تکرار خرید از سوی مشتریان و فروش بیش از یک محصول به آنها دارد. هنگامی که شما روی آمازون محصولات خود را می فروشید به منبع بالقوه و عظیم ترافیک بازدیدکنندگان دست پیدا می کنید، اما برند شما هیچ جایگاهی نخواهد داشت. شما فرصتی برای پیاده کردن استراتژی های فروش ترغیبی خود در مورد بازدیدکنندگان ندارید و این فرصت عملا در اختیار آمازون می باشد.

اعتماد ناشی از رضایت یک مشتری متوجه آمازون می شود و شما به ندرت از آن بهره مند می گردید. مشتریان می دانند که خرید روی آمازون بی دردسر خواهد بود، اگر لازم باشد سفارش به هر دلیل مرجوع شود، فرایند خدمات مشتری قدرتمند آمازون برای کمک کردن به مشتری آماده است. حتی اگر شما فروشنده کالاها باشید و خدمات حمل را انجام دهید mindshare(آگاهی مشتری نسبت به یک محصول یا برند) مشتری متعلق به آمازون خواهد بود.

2- کمیسیون فروشگاه های بزرگ

ساختار قیمت گذاری بازارگاه های مطرح غالبا به گونه ای است که برای محصولاتی با سود کم مناسب نمی باشد زیرا اگر چه راه اندازی خط فروش بر روی فروشگاه مطرح به صورت بالقوه می تواند فروش شما را افزایش دهد، اما شما را در معرض پرداخت هزینه قابل توجه دیگری قرار می دهد. کمیسیون آن فروشگاه. کمیسیون اغلب فروشگاه های مطرح بصورت درصدی از هر فروش محاسبه می شود و می تواند از سایتی به سایت دیگر حتی از دسته ای به دسته دیگر تغییر نماید. علاوه بر کمیسیون هر فروش، معمولا لازم است هزینه اشتراک نیز پرداخت نمایید . برای مثال هزینه اشتراک سالیانه در سایت آمازون در حدود 15,000,000 ریال می باشد.

بنابراین در عمل، سود شما از هر فروش روی بازارگاه های بزرگ معمولا در حدود 40% می باشد و در چنین شرایطی با در نظر گرفتن توان چنین فروشگاه هایی اگر آنها تصمیم بگیرند محصول شما را انبار کنند، شما از لحاظ قیمت و خدمات توان رقابت با آنها را نخواهید داشت.؟

3- زیرساخت بازارگاه های آنلاین

اگرچه زیرساخت بازارگاه های اینترنتی مزایای بی شماری دارد، اما می تواند همانند چاقوی دو لبه عمل نماید. لازم است به خاطر آورید که بازارگاه ها نه برای کمک به شما بلکه برای منافع خودشان وجود دارند و تمایل دارند که تمرکز بر روی محصولات باشد نه فروشندگان و این بدان معناست که ممکن است تا اندازه ای درجه حضور برند شما و میزان ارتباط شما با مشتریان را محدود کرده و به شما دیکته کنند که چه محصولاتی می توانید یا نمی توانید بفروشید.

بررسی ها نشان می دهد که دو سوم سفارشات آمازون از طرف مشتریان تکراری می باشند. در حقیقت آمازون صاحب این فروشگاه می باشد و روابط خود را با مشتریان حفظ می نماید تا آنها دوباره بازگشته و محصولات آمازون را خریداری نمایند. بنابراین تنها زمانی مشتری پیشنهاد شما را پیدا کرده و در نظر می گیرد که در جستجوی محصولی است که در انبار آمازون وجود ندارد زیرا آمازون صاحب حقیقی رابطه با مشتری می باشد. برای مثال اگر مشتریان برای نخستین بار روی آمازون خرید کنند، شما به طور مشخص طبق مفاد و شرایط خدمات آمازون از ارتباط با آنها منع می شوید.

اگر شما از خدمات بسته بندی و تحویل توسط آمازون استفاده کنید، که در آن آمازون عملیات حمل سفارشات را انجام می دهد، هیچ چیز درباره مشتری نمی دانید و تنها شاهد جریان سود خود خواهید بود و آمازون صاحب اطلاعات مربوط به مشتری و ارتباط با وی خواهد بود.

اگر شما موفق باشید، آمازون با شما رقابت خواهد کرد. آمازون از بازرگانان واسطه استفاده می کند تا محصولات خاصی را که خود مایل به انبار کردن آنها نیست، فراهم نمایند و حداکثر دامنه انتخاب را ارائه کنند. اما اگر خط محصول شما فروش خوبی داشته باشد در حقیقت شما به آمازون اعلام کرده اید محصول بعدی که باید انبار نماید چیست و این بخشی از استراتژی بازارگاه های مطرح می باشد. در حقیقت بازرگانان به آمازون کمک می کنند که فرصت ها و گروه های جدیدی را که می توانند سودآور باشند، شناسایی نماید.

و بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که بازارگاه های بزرگ پس از شناسایی محصولات محبوب، خود اقدام به انبار کردن و فروش آنها نمایند.

4- هماهنگ سازی موجودی انبار

یک بازارگاه در اصل دومین پایگاه فروش شما می باشد که در بعضی موارد نمی تواند با منبع اصلی فروش شما هماهنگ شود. در حالیکه هر دو آنها، یعنی بازارگاه و پایگاه اصلی فروش شما، از یک جا موجودی انبار را کم می کنند، اما با هم هماهنگ نمی باشند که این مساله باعث می شود فهمیدن سطح انبار بدون بررسی دستی، چالش برانگیز گردد. خوشبختانه اپلیکیشن هایی وجود دارند که به شما کمک می کند سفارشات از چندین منبع را تنظیم کرده و مطمئن شوید که موجودی انبار شما هماهنگ باقی می ماند.

با توجه به محاسن و معایب ذکر شده شاید بتوان نتیجه گیری کرد که هرچند که این روش بسیار ساده، کم مسئولیت و راحت خواهد بود، اما این نوع فروش بر روی بازارگاه های آنلاین واسطه، راهکار ایده آلی برای تمامی کسب و کارها نمی باشد زیرا اگر شما خط فروش خود را به این شکل راه اندازی نمایید، ممکن است تمایل داشته باشید که فروش را از روی وب سایت خود نیز پیگیری کنید.

گردآوری و ترجمه : تحریریه انتشارات منظومه نگاران
منبع: سایت sample


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:31

یک سایت حرفه ای می تواند افرادی که قصد اقامت در هتل را دارند به سمت خود جذب نمایید. در صورتی که وب سایت شما امکان خرید اینترنتی یا رزرو آنلاین هتل را برای مشتریان ایجاد کرده باشد و در جایگاه مناسبی در بین موتور های جستجو گر اینترنتی برخوردار باشد، حتما می تواند بسیاری از افراد را برای اقامت در هتل شما ترغیب کند. این مدل وب سایت ها می توانند با معرفی مکان های زیبا و جالب به مشتریان خود آن ها را نسبت به مراکز تفریحی و یا سیاحتی پیرامون هتل خود آگاه سازند. استفاده از نقشه های گوگل و نشان دادن مکان های تورسیتی و تفریحی از عوامل با اهمیتی هست که می تواند کاربران بسیاری را به سمت وب سایت هتل های مختلف جذب نماید. همچنین با طراحی سایت هتل شما قطعا گام بزرگی در مسیر توسعه و گسترش کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنتی خواهید برداشت. کافیست برترین هتل ها را آنالیز نمایید تا متوجه شوید که این هتل ها توجه ویژه ای به فضای اینترنت و طراحی سایت برای هتل خود دارند. اما رعایت چه نکاتی برای طراحی سایت هتل با اهمیت است؟ مزیت های طراحی سایت هتل چیست و چه شرکت هایی در این زمینه فعایت دارند؟

نکاتی مهم در طراحی سایت هتل

از جمله ویژگی های با اهمیت وب سایت های هتل داری، استفاده از محیط سی پنل مناسب می باشد که در آن کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز هتل را درج، حذف و ویرایش نمایند. محیط سی پنل باید کاربر پسند و استفاده از آن آسان باشد تا کاربر دچار سردرگرمی نشود. هتل داران بایستی به این نکته توجه کنند که استفاده از طرح و دیزانی مناسب برای رشد کسب و کار آن ها بسیار با اهمیت می باشد و جزء ضروری ترین بخش های سایت های هتل داری است. سئو و بهینه سازی وب سایت هتل از جمله مهم ترین خدماتی است که می تواند برای افزایش بادید کنندگان شما موثر واقع شود. توجه داشته باشید پس از این که کار طراحی وب سایت شما به پایان برسد، سئو می تواند اصلی ترین وظیفه برای رونق کسب و کار شما باشد. مشاوره گرفتن از متخصصان سئو از جمله مهم ترین کار هایی است که شما باید قبل و بعد از طراحی سایت خود به آن توجه داشته باشید.

مزیت های طراحی سایت هتل

  • آسان تر شدن کار برای مشتریان شما و کسب رضایت آنان
  • تبلیغات هتل خود به صورت همیشگی از طریق استفاده از موتور های جستجو
  • معرفی فضای هتل و ارائه عکس ها و فیلم هایی از محوطه های پیرامون آن برای جذب مشتریان بیشتر
  • در دسترس بودن همیشگی و ارائه خدمات آنلاین به مشتریان
  • کاهش هزینه های اضافی و هنگفت
  • افزایش اعتبار شما نزد مشتریان
  • معرفی شهر و استانی که هتل در آن قرار دارد
  • ایجاد ارتباط به سایت های گردشگری و تفریحی برای افزایش مشتریان اینترنتی شما
  • افزایش بازدید کنندگان وب سایت هتل شما با استفاده خدمات سئو و بهینه سازی سایت
  • توسعه کسب و کار خود با استفاده از فضای نامحدود اینترنت
  • ارائه خدمات sem برای افزایش بازدید از سایت هتل شما

ویژگی صفحات سایت هتل

  • طراحی صفحه رزرو هتل و اماکن اقامتی
  • طراحی صفحه پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه های بانکی مختلف
  • طراحی صفحه زمان بندی برای بررسی اتاق های خالی و پر در هتل
  • طراحی صفحه دسته بندی اتاق ها بر اساس ظرفیت آن ها
  • طراحی صفحه توضیحات مربوط به اتاق ها
  • طراحی صفحه خدمات آنلاین مشتریان
  • طراحی صفحه معرفی هتل و تاریخچه آن
  • طراحی صفحه برای پیشنهاد های خاص در روز های خاص
  • طراحی صفحه معرفی رستوران های داخل هتل
  • طراحی صفحه توضیحات اماکن دیدنی اطراف هتل
  • طراحی صفحه ثبت نام و ارتباط با مشتریان
  • پشتیبانی یک ساله رایگان همراه با میزبانی و ثبت دامنه ir رایگان
  • امکان ساخت اپلیکیشن android و ios به درخواست مشتریان

وب سایت های هتل داری برتر دنیا

آیا می دانید برترین وب سایت های دنیا در زمینه هتل داری کدام اند؟ این وب سایت ها چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند؟

با گسترش گردشگردی در دنیا، امروزه شاهد مسافرت و بازدید توریست های مختلفی از نقاط دیدنی و جالب در سراسر دنیا هستیم و به همین جهت بهره بردن از یک وب سایت در دنیای اینترنت می تواند مسافران زیادی را برای اقامت در هتل شما جلب نماید. امروزه وب سایت های مختلفی در زمینه هتل داری مشغول فعالیت هستند که خدمات مختلفی در زمینه رزرو بلیط، بررسی هتل و اتاق های آن و زمان بندی اتاق های هتل و... ارائه می دهند. این هتل ها که از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا هم بهره می برند دارای وب سایت هایی هستند. از جمله برترین وب سایت های هتل داری دنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل اينترکانتيننتال (Intercontinental Hotel Group)
  • گروه هتلداري ويندهام (Wyndham Hotel Group)
  • موسسه هتلداري بين‌المللي ماريوت (Marriot International)
  • هتل هيلتون (Hilton Hotels)
  • گروه هتلداري آکور (Accor Group)
  • گروه هتلداري انتخاب (Choice Hotels)
  • گروه‌ هتلداري بست وسترن (Best Western)

امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1396/12/8 برچسب ها : طراحی سایت هتل,طراحی سایت,


.
10:06

آژانس هواپیمایی به شرکت هایی گفته می شود که در زمینه ارائه نمودن خدمات مسافرتی فعالیت دارند. با توجه به این که امروزه طراحی سایت در تمامی مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد،آژانس های هواپیمایی نیز نیاز بسیار ضروری به طراحی یک وب سایت مناسب برای ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود دارند. شرکت نوپرداز با بهره گیری از نیرو هایی متخصص در زمینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی و سئو و بهینه سازی این سایت ها، آماده ارائه خدمات اختصاصصی به مشتریان می باشد. اما چرا طراحی سایت آژانس هواپیمایی مهم است؟ این وب سایت ها چه خدماتی را به مشتریان ارائه خواهند داد؟ اهمیت طراحی وب سایت برای آژانس های هواپیمایی در چیست؟

اهمیت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

با توجه به این که اغلب مشتریان آژانس های هواپیمایی نیازمند دریافت خدمات آنلاین هستند، از این رو آژانس های هواپیمایی می توانند با طراحی سایتی مناسب نسبت به جلب رضایت مشتریان خود اقدام نمایند. همچنین با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت این امکان نیز وجود دارد که بازدید کنندگان بیشتری به سمت وب سایت شما جذب شده و ترجیح دهد تا از خدمات هواپیمایی شرکت شما استفاده نماید. اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار شما به اندازه همان کسب و کارتان است، پس سعی کنید در این زمینه با شرکت های معتبر و قابل اعتماد همکاری نمایید تا به نتیجه ای مطلوب برسید.

ویژگی صفحات سایت آژانس هواپیمایی

  • طراحی سی پنل اختصاصی و کاربر پسند
  • طراحی صفحه پذیرش آنلاین
  • طراحی صفحه وضعیت بلیط 
  • طراحی صفحه ارائه اطلاعات سفر و راهنمای مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با ما و دفتر فروش
  • طراحی صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی 
  • طراحی صفحه خرید بلیط به صورت اینترنتی 
  • طراحی قسمت نظرات و پیشنهادات مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط آنلاین اپراتور با مشتریان
  • طراحی صفحه ارتباط با شرکت و درخواست همکاری
  • طراحی صفحه مدیریت مطالب سایت

برترین شرکت‌های هواپیمایی ایران

شرکت های هواپیمایی ایرانی که از سال 1345 تا به حال تاسیس گردیده اند متشکل از بخش خصوصی، نظامی و دولتی می باشند. این شرکت ها به شرح زیر می باشند:

  • هما: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به عنوان اولین ایرلاین ایرانی در سال ۱۳۴۵ تحت عنوان شرکت هواپیمایی ملی ایران با هدف حمل و نقل بار، مسافر و محمولات پستی به داخل و خارج کشور ایجاد شد که الان نیز در اغلب مسیرهای داخلی و خارجی در حال تردد می باشد.
  • ایران ایرتور: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در سال ۱۳۷۲ به عنوان یک شرکت فرعی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به منظور انجام کارهای چارتری و توریستی ایجاد گردید و بعد از مدتی تعدادی هواپیما اجاره و خریداری کرد. این شرکت اکنون به وزارت دفاع منقل گردیده و پرواز های مختلفی دارد.
  • آسمان: شرکت هواپیمایی آسمان بعد از انقلاب از ادغام حدود شش شرکت کوچک به عنوان ایرتاکسی ایجاد شد. این شرکت ابتدا قرار بود برای نقاط دور افتاده و با هواپیماهای کوچک فعالیت کند اما با تغییر قانون (طبق قانون در آن زمان تنها شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی می‌ توانست هواپیماهای بزرگ داشته باشد) این شرکت از ناوگان با برد متوسط و هواپیماهای با صندلی بیشتر استفاده کرد و در بخش هایی که مسافر کمتر و مشکلات بیشتری را شامل بود، پرواز نمود.
  • ماهان: شرکت هواپیمایی ماهان نیز به وسیله بخش خصوصی در سال ۱۳۷۲ در کرمان ایجاد شد و جزء شرکت‌هایی می باشد که در مدت اخیر به خوبی رشد نموده و نام این ایرلاین در زمره ایرلاین‌های ایمن منطقه قرار گرفته است.
  • کاسپین: شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در سال ۱۳۷۲ تأسیس شده و در حال حاضر شش فروند هواپیما دارد.
  • کیش ایر: شرکت هواپیمایی کیش در سال ۱۳۷۰ تاسیس گردید و متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش می باشد.

شرکت طراحی سایت آژانس هواپیمایی

شرکت نوپرداز با طراحی قالب اختصاصی برای وب سایت مشتریان خود این اطمینان را به آن ها می دهد که سایت آن ها به صورت کاملا حرفه ای و بر اساس قوانین و اصول سئو و بهینه سازی طراحی گردد. توجه به رابط کاربری مناسب و طراحی گرافیک های تایید شده توسط مشتری از جمله مشخصاتی است که شرکت نوپرداز به آن توجه زیادی دارد. ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته پس از طراحی سایت از جمله عواملی است که سبب رضایت مشتریان گردیده است. خدمات شرکت نوپرداز فقط به قسمت طراحی سایت ختم نمی شود و دپارتمان سئو شرکت نوپرداز آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم با ارائه خدماتی چون افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو و افزایش بازید از طریق موتور های جستجو می باشد.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
16:55

مهمترین مواردی که باید در این طراحی صفحات سایت فروشگاهی حتما رعایت شود:
1- اسلاید تصاویر محصول : اولین چیزی که در صفحه محصول به چشم می خورد تصویر محصول می باشد.
2- اطلاعات محصول : شامل 1- نام کالا 2- کد کالا 3- قیمت کالا 4- وزن یا حجم 5- موجودی در انبار 6- دسته محصول و برخی از اطلاعات اضافی دیگر
3- اضافه کردن به سبد خرید
4- افزایش تعداد خرید محصول
5- ویژگی های خاص برای محصول 
6- توضیحات محصول : توضیحات محصول باید کامل گفته شود تا با استفاده از آن سئو سایت فروشگاهی را تقویت کند . همچنین الاعات زیادی را به کاربران در رابطه با محصول می توانید ارائه کنید تا از این طریق بتوانید مشتری را جذب کنید تا کالای شما را خریداری نماید
7- بخش نظرات کاربران به محصول 
8- بخش اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
9- کالا های مرتبط با این کالا
موارد بالا مهمترین فاکتورهای در صفجه وب محصول در فروشگاه اینترنتی می باشد.

وجود راهنمای مسیر صفحات وب سایت در فروشگاه اینترنتی
بیشتر فروشگاه های اینترنتی به دلیل داشتن محصولات زیاد صفحات وب زیادی دارند و لذا برای این که کاربران بتوانند به راحتی در مسیر سایت حرکت کنند استفاده از نمایش مسیر صفحات در وب سایت می توانید . راحتی کار را برای مشتری فراهم آورید.

تصاویر گرافیکی و با کیفیت محصولات در سایت فروشگاهی
گرافیک مهمترین بخش هر وب سایت است به خصوص وب سایت فروشگاهی که هر چه گرافیک بهتری داشته باشد برای مشتریان زیادی جذب می کند تا جایی که می توانید از تصاویر با کیفیت و بهینه شده در محصولات خود استفاده کنید. هم چنین از هر محصول به تعداد چندتا تصویر قرار دهید و با زوایای مختلف . تا مشتری به راحتی تمام بش های محصول را ببیند.
بخش محصولات مرتبط در طراحی سایت فروشگاهی و صفحه محصول

با قرار دادن بخش محصولات مرتبط شما هم لینک دهی داخلی سایت را رعایت می کنید و هم اینکه مشتری را ترغیب به خرید کالاهای همسان و مشابه کالای مدنظر می کنید. ایجاد این قسمت در طراحی سایت فروشگاهی نذارید از یاد بره .

نظرات و دیدگاه در صفحه محصول وب سایت فروشگاهی
فعال کردن بخش نظرات برای محصول دارای امتیازاتی است :
1- می توانید با استفاده از نظرات مشتریان در رابطه با محصولات بازار محصول را حدث بزنید که مشتری کدام محصول را می خواهد تا بر روی آن زوم کنید . دقت داشته باشید هدف کسب در آمد از وب سایت است .
2- با این کار مشتریان شما با هم در تعامل هستند و بدون اینکه شما در رابطه با محصول حرف بزنید مشتریان که محصول را خریده اند به دیگران آن را پیشنهاد خواهند داد و حتی توضیحات و نکات ضعف و قوتش را نیز به آنها ارائه خواهند کرد . پس امتیاز بزرگی برای شماست

مهمترین بخش در فروشگاه اینترنتی جستجوی محصولات است
کاربران زیادی دوست دارند محصول خود را به راحتی با تایپ چند کاراکتر اول نام محصول ، آن را ببیند. استفاده از جستجو و فیلتر های مناسب و پیشرفته در وب سایت فروشگاه اینترنتی تاثیر زیادی برای پیشرفت فروشگاه اینترنتی شما خواهد داشت .

خصوصیات درست و صحیح از محصول
توجه داشته باشید که تمام خصوصیات محصولات خود را بدون اغراق و زیاده گویی در وب سایت قرار دهید . بیشتر مشتریان شما محصولات را می شناسند و اگر متوجه اطلاعات نادرست از آن شوند اعتماد شان به وب سایت شما از بین خواهد رفت . پس در وارد کردن اطلاعات محصولات بسیار دقت کنید تمام کاستی ها و قدرتش را بیان کنید . نگران نباشید صداقت شما را به طرف پیروزی می کشاند.

روش های ارسال محصول در فروشگاه اینترنتی
مشتریان شما می خواهند روش های ارسال مختلفی را برای محصول خریداری شده ببیند تا مورد مد نظر خود را انتخاب کنند . برخی از روشها ی ارسال کالا :
1- تیپاکس
2- پست ویژه
3- ارسال با بار بری ها 
4- ارسال با پیک موتوری
5- ...
توجه
خیلی از مشتریان جدید روش و قوانین خرید از وب سایت فروشگاهی شما را نمی دانند بنابر این حتما در جایی مشخص و در دید قوانین و راهنمای کاربران را درج کنید با توضیحاتی دقیق و در صورت امکان استفاده از تصاویر هر مرحله از خرید . اگر می خواهید مشتری بسیار راضی باشد از روال خرید و مراحل آن فیلمی تهیه کنید و در سایت نمایش دهید . 


امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:10

معرفی سئو

سئو از عبارت Search engine optimization و کلمه اختصاری آن در زبان انگلیسی SEO می باشد. سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستجو و مجموعه روش هایی می باشند که نمایش مناسب تر وب سایت توسط موتور های جستجو را در به دنبال خواهند داشت. در حقیقت سئو مجموعه ای از قانون ها است که توجه داشتن به آن ها توسط صاحبان وب سایت (یا وبلاگ) می تواند باعث بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو گردد. SEO همیشه با تحقیق، حسابرسی و آنالیز شروع خواهد شد. وب سایت ها با هم متفاوت هستند و ساختن وب سایت در هر صنعتی متفاوت می باشد، به همین خاطر بهترین شرکت های طراحی وب سایت دنیا می کوشند تا پیش بینی های لازم را انجام دهند و سپس به مشتریان خود تضمین دهند. اما چرا باید به سئو اهمیت داد؟ چرا اغلب کسب و کار های اینترنتی وابسته به سئو و بهینه سازی سایت هستند؟ مگر هزینه های تبلیغات در گوگل چقدر است که سایت ها به سئو نیاز دارند؟

ضرورت سئو سایت برای صاحبان کسب و کار

اغلب مشتریان پس از این که وب سایت خود را تحویل می گیرند اطلاعات زیادی در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو ندارند. برخی از مشتریان فکر می کنند که پس از این که سایت آن ها در صفحه اینترنت به نمایش در بیاید، تعداد زیادی کاربر و بازدید کننده خواهند داشت. اما در حقیقت جهت دیده شدن بهتر سایت در صفحات اینترنتی توجه به بهینه سازی و رعایت نمودن قوانین سئو با اهمیت ترین نکته ای می باشد که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند تا با بهبود رتبه وب سایت آن ها بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. با توجه به رقابت سنگین فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های تبلیغاتی امروزه اغلب کسب و کار ها نیازمند استفاده از یک وب سایت مناسب برای توسعه فضای کار خود هستند. همچنین شما باید مراقب باشید تا با استفاده از روش های سئو کلاه سیاه وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما دچار اختلال نشود.

اهمیت سئو و بهینه سازی سایت

در بازار رقابتی امروز جستجوگر ها نقش بسیار با اهمیتی را دارا هستند. روزانه تعداد زیادی کاربر با جستجو در موتور های جستجو مانند گوگل به دنبال پاسخ سوالات و یا حل مشکلات خود هستند. اگر شما یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می تواند به کسب و کار شما کمک نماید و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید. امروزه سرمایه گذاری در زمینه سئو یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت شرکت ها و کسب و کار های در حال توسعه است. در هر صورت بستگی به خودتان دارد که ترجیح می دهید از تبلیغات کوتاه مدت با هزینه های بالا استفاده کنید یا تبلیغاتی دائمی و موثر؟ شاید بتوان گفت برای یک کسب و کار اینترنتی سئو به معنی همه چیز است!

بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو لازم است زیرا:

  • اکثر کاربران موتورهای جستجو به احتمال قوی بر روی یکی از پیشنهادات برتر در صفحات نتایج کلیک می کنند، پس برای جذب نمودن بازدید کنندگان بیشتر شما باید بتوانید وب سایت خود را در صفحات اول جستجو قرار دهید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اطمینان می کنند و حضور وب سایت شما در موقعیت های برتر برای کلمات کلیدی که کاربر جستجو می کند، اعتماد مردم به وب سایت شما را افزایش می دهد.
  • سئو برای تبلیغات شبکه های اجتماعی وب سایت ها لازم است. افرادی که وب سایت خود را با جستجو در Google یا یاهو می یابند، احتمال بیشتری وجود دارد که این وب سایت را در فیس بوک، توییتر، Google+ یا سایر کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.
  • سئو می تواند شما را از رقیب هایتان یک گام جلوتر قرار بدهد. اگر دو وب سایت هر دو یک چیزی را به فروش برسانند، موتور جستجو بهینه سازی وب سایت برای کاربران خود وب سایتی را پیشنهاد می دهند که بیشتر مورد توجه بوده و دارای رتبه بهتری است.

استراتژی شرکت نوپرداز در سئو وب سایت

با توجه به اهمیت زیاد سئو و بهینه سازی موتور های جستجو، شرکت نوپرداز با بهره بردن از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت در موتور های جستجو به مشتریان خود این اطمینان را خواهد داد که به روز ترین خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت را در اختیار آن ها قرار دهد. استفاده از ابزار های سئو به روز در دنیا و گزارش دهی های روزانه تنها بخش کوچکی از فعالیت های شرکت نوپرداز در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ها توسط موتور های جستجو است. توجه داشته باید که انتخاب استراتژی درست راز موفقیت سئو وب سایت شما خواهد بود و سعی کنید در این زمینه حتما به اندازه کافی وقت بگذارید. بررسی برترین رقبای اینترنتی شما و طراحی استراتژی های حرفه ای برای سبقت گرفتن شما از آنان از جمله اصول مهم شرکت نوپرداز می باشند.

ابزار سئو نوپرداز

شرکت نوپرداز با ارائه ابزار آنالیز نوپرداز سئو این امکان را فرآهم آورده است تا کاربران، مدیران وب سایت ها و تمامی وب مسترها بتوانند به آسانی و به صورت رایگان از ابزارهای پیشرفته شرکت نوپرداز برای آنالیز وب سایت مد نظر خود بهره مند گردند. از جمله مهم ترین خدمات ابزار سئو شرکت نوپرداز عبارتند از:

  • بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • بررسی رتبه الکسا و MOZ
  • بررسی صفحه و جایگاه

امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
16:49

SEO یا سئو کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization است که به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. در واقع در یک ترجمه کارشناسی باید بیان کرد سئو یعنی طراحی صفحات وب به گونه باشد که مورد تایید موتورهای جستجو قرار بگبرد.

امروزه یکی از راه های رسیدن به یک رتبه خوب برای هر سایتی تسط بر الگوریتم های مورد استفاده در موتورهای جستجو است. الگوریتم ها و یا می توان به زبان ساده تر و تا حدودی مبتدی گرایانه : ترفندهای صفحات وب.زیرا بسیاری از کاربران اینترنت نتایج مورد نظر خود را از طریق همین موتورهای جستجو به دست می آورند.

اشتباه نشود، منظور از ترفندهای صفحات وب،اشاره به معنی مستقیم ترفند، مانند ترفندهای ویندوز ندارد. منظور از ترفند، پیاده سازی و رعایت یک سری اصول، قواعد و قوانین در طراحی می باشد که منجر به توجه بیشتر موتورهای جستجو به سایت شما می شود.

شما  میتوانید با بهینه سازی صفحات وب سایت خود  ورودی های خود از موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو , بینگ را بالا ببرید.

بسیار مهم است که سایت شما برای یک کلمه خاصی مانند ” دامنه ” در موتور جستجوی قدرمتند مانند گوگل در چندمین صفحه و یا حتی در ابعاد بیشتر و در چندمین نتیجه ظاهر شود.

هر چه سئوی سایت  قوی تر و کارآمدتر باشد و  صفحات سایت شما بهینه سازی شده باشند موتورهای جستجو در مواجعه با کلمات گوناگون سایت شما را دارای ارزش و اعتبار بیشتر خواهند کرد.

 

اگر شما از همان ابتدای کار از متخصصین سئو بخواهید که سئو را برای وب سایت شما انجامدهند این خیلی بیشتر به نفع شما است.

در واقع همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، منظور از سئو همان طراحی سایت  مطابق با آخرین پذیرش  و  مطابق با آخرین تکنیک های مورد استفاده در موتورهای جستجو است به این صورت  که موتورهای جستجو  وب سایت شما دوست داشته باشد.

اگر می خواهید سایت شما در موتورهای جستجو جزو اولین نتایج موتورهای جستجو باشید حتما قبل از راه اندازی و طراحی وب سایت خود با افراد متخصص در زمینه سئو مشورت نمایید.

تعدادی افزونه رایگان برای سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ارائه شده است که میتواند در سئو سایت به شما کمک کند

اما بهینه سازی صفحات وب به صورت حرفه ای :  هزینه ای حدود چند صدهزار تومان  تا هزینه های میلیونی بسته به کیفیت و  همچنین نوع سئو دارد.

سایت منبع


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
تاریخ : 1396/11/28 برچسب ها : سئو سایت چیست؟,سئو چیست؟,سئو,


.
10:30

اصول طراحی سایت مسطح می تواند در سایر مقوله های طراحی نیز اعمال شود، اما طرح بندی های مبتنی بر شبکه و گرافیک ساده به ویژه برای طراحی وب و تلفن همراه مناسب هستند، زیرا به راحتی می توان در آنها تغییر اندازه یا تنظیم مجددی برای نمایش در دستگاه های مختلف و اندازه صفحه نمایش را اعمال نمود.

طراحی سایت مسطح می تواند به صورت دینامیک به اندازه مناسب برای محتوا تبدیل شود که بسیار ساده تر از طراحی یک پیکسل کامل است.

بسیاری از طرح های در حال ظهور مسطح به نظر می رسند که از ترکیبیاتی با اشکال هندسی یکسانی استفاده کنند. این نوع طرح، در جایی که هر جزء طراحی جایگاه مشخصی دارد، به راحتی قابل اسکن شدن و حرکت در صفحه وب سایت توسط کاربران است. همچنین نیازی به فشرده سازی محتوا براساس یک طرح از پیش تعیین شده وجود ندارد.

  • رنگ در طراحی سایت مسطح

بدیهی است که رنگ همیشه به عنوان یک جزء کلیدی طراحی شناخته می شود. با استفاده کاربران از سیستم های کوچکتر در طراحی سایت مسطح کاربرد این جزء بسیار مهم تر به نظر می رسد. استفاده از رنگ های پالت را محدود کنید. در این صورت کاربران را با طراحی سایتی حرفه ای روبرو می سازید. در صورتی که اجزاء سایت خیلی محدود باشند آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و از گستره رنگ های بیشتری می توانید استفاده کنید. هنگام تنظیم پالت در طراحی سایت مسطح ، رنگ انتخاب شده خود را در طیفی وسیع تست کنید تا مطمئن شوید که در نسخه های عریض تر و روشنایی کمتر به خوبی نشان داده می شود.برای نمایش مناسب محتوا در طراحی سایت مسطح باید رنگ های متفاوت پالت را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی برای عناصر ظریف و کنتراست بالا از طیف درستی استفاده کرده اید.


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:26

طبق پیش بینی کارشناسان اقتصادی و دیجیتال مارکتینگ آینده خرده فروشان و فروشگاه های اینترنتی تغییرات چشم گیری خواهد داشت. با بررسی وضعیت کنونی خرده فروشان می توان به تاثیر باور نکردنی آن ها بر مارک های لوازم خانگی دست یافت. در نتیجه خرده فروشان به سرعت می توانند دارایی خود را از طریق دیجیتال مارکتینگ و فروشگاه های اینترنتی دو برابر کنند. روند فعلی خرده فروشی نشان می دهد که اغلب مردم ترجیح می دهند که خرید آنلاین داشته باشند، و به همین دلیل فروشگاه های اینترنتی در سال های گذشته رشد خوبی داشته اند. پیش بینی می شود که فروشگاه های اینترنتی در سال های پیش رو با سرعت بیشتری تغییر کنند. با اضافه شدن پلتفرم ها و ابزار هایی مانند جستجو صوتی کاربران بیشتر به خرید های آنلاین روی آورده و این روش خرید علاقه مندان بیشتری پیدا خواهد کرد.

کارآفرینی آنلاین

کارآفرینی فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی در سال 2018 از همیشه مهم تر خواهند بود. انتظار می رود کار آفرینان صنعت دیجیتال خود را آماده کرده باشند تا از فرصت های بسیار زیاد تجاری در سال 2018 استفاده کنند. هرگز تصور نکنید که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کار راحتی است، پیدا کردن یک محصول برای فروش یا ایجاد یک کمپین تبلیغاتی قطعا آسان نخواهد بود.

ربات های اینترنتی سریع تر و دقیق تر

با توجه به پیشرفت هوش مصنوعی همراه با فناوری های دیگر ربات های اینترنتی در آینده پیشرفت بسیار زیادی خواهند داشتو این موضوع می تواند تاثیر شگفت انگیزی روی فروش محصولات اینترنتی داشته باشد. این ربات ها در آینده خدماتی را به کاربران فروشگاه های اینترنتی عرضه خواهند کرد که شاید الان برای ما قابل تصور هم نباشد.

فروشگاه اینترنتی آمازون 

سالی شگفت انگیز برای آمازون

با تحقیق و بررسی فروش آمازون در سال های آِینده خواهیم فهمید که آن ها در حال وارد کردن مارک های جدید مانند Walmart به دنیای رقابت فروشگاه های اینترنتی هستند که از این روش قطعا مشتریان بیشتری را به دست خواهند آورد. میزان نرخ پیشرفت آن ها باور نکردنی است و شیوه هایی را که تاجران به طور مستقل برای فروش انجام می دهند را از طریق اینترنت تغییر خواهند داد.

افزایش رشد فرصت های شغلی 

همواره تکنولوژی چشم انداز ها و پیش بینی ها درباره دنیای دیجیتال را تغییر می دهد. پیشرفت تکنولوژی بر همه چیز تاثیر خواهد گذاشت و ارتباط جدیدی ما بین مشتریان و فروشندگان ایجاد خواهد کرد. در آینده نزدیک قطعا کسی پیدا نخواهد که 100 درصد آفلاین باشد و کاربران با بهره بردن از تکنولوژی های پیشرفته از این فضای هیجان انگیز نهایت استفاده را خواهند کرد.

محتوا هنوز هم شاه است (ویدئو)

سال 2018 قطعا سالی خواهد بود که صاحبان فروشگاه های اینترنتی نسبت به اندازه گیری ROI (معیاری است که مقدار بازده سرمایه گذاری نسبت به هزینه سرمایه گذاری را اندازه گیری می کند) خود دقیق تر خواهند بود. انتظار می رود در سال آتی همچنان بیشتر تمرکز فروشندگان روی محتوا و به ویژه محتوا ویدئویی باشد. بزرگترین پیش بینی من برای تجارت الکترونیک در سال 2018 این است که مارک های بیشتری از محتوای خود برای تمایز خود استفاده می کنند. بیل وایمر (مشاور بازاریابی تجارت الکترونیک) می گوید: بزرگترین پیش بینی من برای تجارت الکترونیک در سال 2018 این است که مارک های بیشتری از محتوای خود برای تمایز خود استفاده می کنند. بخش بزرگی از این محتوا فیلم ها خواهد بود. 

محتوا شاه است


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:25

امروزه با توجه به توسعه اینترنت در دنیا، استفاده از یک وب سایت مناسب برای اغلب شرکت ها و ادارات اجتناب ناپذیر شده است. طراحی وب سایت اداری برای ادارات و نهاد های دولتی و غیر دولتی اهمیت زیادی دارد. دلیل آن هم این است که اگر نهادی فاقد یک وبسایت مناسب باشد، این موضوع از دید بسیاری از کاربران و مخاطبان آن ها خوب نخواهد بود. این ادارات می توانند از این طریق بسیاری از خدمات مشترکین خود را به صورت اینترنتی و از راه دور انجام دهند.

طراحی سایت اداری مستلزم توجه داشتن به برخی نکات است. از این رو توصیه می شود که جهت طراحی سایت برای اداره یا نهاد مورد نظر خود حتما با شرکت های حرفه ای و با سابقه وارد مذاکرات شوید و مشاوره های کافی را نیز دریافت نمایید.

ویژگی های طراحی وب سایت اداری

  • بخش مدیریت وب سایت
    • استفاده از سی پنل حرفه ای شامل تمامی امکانات
    • امکان تنظیمات و تعریف عنوان نشریه – لوگو
    • امکان تعریف مدیر و کاربر با دسترسی های پیشرفته (تحریریه)
    • امکان مدیریت کاربران و مدیران سایت
    • امکان ایجاد و مدیریت شمارگان نشریه همراه با تاریخ چاپ و تصویر
    • امکان ارسال و مدیریت اخبار
    • امکان گزارش گیری و جستجو بین اخبار ارسال شده
    • امکان گرفتن خروجی RSS
    • ایجاد و مدیریت بنرها و تبلیغات
    • ایجاد و مدیریت پیوندها
    • ایجاد و مدیریت منوها
  • سایت و نمایش
    • ظاهر واکنشگرا امکان نمایش در تمام دستگاه های تبلت – لپتاپ و گوشی های موبایل
    • امکان جستجو و نمایش بر اساس شماره نشریه و تاریخ انتشار
    • نمایش آرشیو نشریه بر اساس تاریخ
    • استفاده از تکنولوژی Ajax برای نمایش بهتر صفحات و مطالب
    • امکان ارسال خودکار صفحات به کانال های تلگرام
    • امکان فرستادن اخبار بصورت خودکار در کانال های تلگرام


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
10:23


بمنظور اینکه طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین شما موثر و موفق باشد می بایست نکته های بنیادی را در طراحی فروشگاه اینترنتی خود مد نظر قرار دهید. در مجموع در طراحی فروشگاه آنلاین به هر شیوه ای می بایست تعادلی در زیبایی گرافیک فروشگاه، ایجاد مطالـب با کیفیت و دسترسی ساده برقرار باشد. بمنظور ایجاد این تعادل در سایتهایی که با مقصود فروش اینترنتی راه اندازی می گردند از سایر وب سایت ها پرارزش تر می باشد چون که این فروشگاه ها اهداف بیشتری از معرفی یا تبلیغات دارند. در این مقاله به نکات مهمی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین مطرح می نمائیم.

از آخرین تکنولوژی های طراحی سایت در طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین خود بهره ببرید.

تا به حال تصور کرده اید راه اندازی نرم افزار تلفن همراه می تواند خیلی موثر تر از طراحی فروشگاه آنلاینی باشد که تنها برای مرورگرهای وب راه اندازی گردیده؟ همواره فراموش نکنید که طراحی فروشگاه آنلاین برای جذب خریدار و دسترسی سهل به محصول مد نظر آن ها می باشد. درنتیجه از روشی بهره بگیرید که بیشترین سود را برای بازدیدکننده داشته باشد. وقتی که خریدار قادر باشد به آسانی به وب سایت ، محصولات و خدمات شما دست یابد ، آمار ترافیک وب سایت تان نیز خود به خود افزایش خواهد یافت. ارتقاء آمار ترافیک یعنی ارتقاء خریدار و بالابردن خریدار، توسعه تجارت و کسب درآمد بیشتر را به دنبال خواهد داشت. ایده آل هر شخصی توسعه کار و تجارت و رسیدن به موفقیت می باشد.

قبل از طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین، بازار هدف خود را شناسایی نمائید

تا وقتی که شما از علایق و سلیقه و خریدار مقصود خود اطـلاعـات مکفی را به دست نیاورید نمی توانید یک وبسایت موفق به هدف فروش محصول یا عرضه و خدماتی ویژه داشته باشید.به عبارتی فروشگاه اینترنتی موفق نخواهید داشت.به همین سبب می بایست ابتدا در مورد و کاری خود تسلط مکفی را کسب نمایید و به دنبال آن محتوایی را تولید نمائید که مد نظر خریدار می باشد. در نتیجه با در نظر گرفتن شرایط کاری و الویت قرار دادن احتیاج خریدار در طراحی فروشگاه آنلاین ، قادرید برترین وب سایت تجارت الکترونیکی را به خود اختصاص دهید.

امکان دسترسی سهل و آسان مشتری را در طراحی فروشگاه اینترنتی مد نظر قرار دهید

مقصود اساسی طراحی فروشگاه آنلاین ، عرضه و فروش محصول یا خدمات می باشد. پس می بایست مطالب فروشگاه شامل هر کدام از این موارد یا دسته ای از آن ها باشد. بمنظور اینکه کاربر در وب سایت تان ماندگار شود می بایست در طراحی سایت فروشگاهی دسترسی به قسمت های متفاوت وب سایت برای وی سهل شود. شما قادرید با ایجاد منوی مناسب و ناوبری صحیح در بخش بالا یا پایینی سایت تان این قابلیت را در اختیار کاربر قرار دهید. در نتیجه او را به دریافت نوشته بیشتر از سایت تان تشویق می نمایید.

در طراحی فروشگاه آنلاین از سرصفحه جذاب و زیبا استفاده کنید

از آنجایی که سرصفحه اولین چیزی می باشد که ترافیک کننده آن را می بیند می بایست برترین طراحی را داشته باشد. درنتیجه فراموش نکنید که پیشانی فروشگاه خود را به شکل حرفه ای راه اندازی نمایید. لازم به ذکر است که اولین نمایی که خریدار با آن برخورد دارد می بایست برترین معرف زمینه کاری شما باشد. درنتیجه به یاد داشته باشید که توضیحات مورد نیاز را در خصوص زمینه و کاری خود در هدر بگنجانید.

توضیحات و شرح محصولات و خدمات باید مفید و مختصر باشد

کاربر برای شناخت محصولات شما احتیاج به اطـلاعـات دارد ، پس تلاش نمایید تا جای امکان اطـلاعـات مورد نیاز را در اختیار وی قرار دهید. هر چقدر خریدار از جزئیات محصول مطلع تر باشد امکان خرید بیشتر خواهد بود. با شرح مناسب در زمینه محصول خود فروش اینترنتی خود را ارتقاء دهید. اطمینان حاصل کنید کاربر با مشاهده وب سایت تان اطـلاعـات درست و کاملی از خدمات ، محصولات و زمینه کاری شما دریافت خواهد کرد. در عین حال در راه اندازی سایت تان نکته هایی مثل رنگبندی وب سایت را به روشی رعایت نمائید که به خوبی بیان کننده برند شما باشد. درصورتی که خودتان در این مورد اطلاعاتی ندارید از کارشناس های طراحی فروشگاه آنلاین کمک بگیرید.

پیشنهادهای ویژه و تخفیف های مناسبتی برای مشتریان خود ایجاد نمائید

درصورتی که توانایی عرضه محصول رایگان دارید حتما آن را پیشنهاد نمائید. ارسال رایگان نیز یکی از مواردی می باشد که اشخاص را به سمت خرید آنلاین ترغیب می نماید. برای مشتریانی که خریدهای اساسی خود را از وب سایت تان انجام خواهند داد محصولات تبلیغاتی خود را بعنوان اشانتیون در نظر بگیرید. در نتیجه وب سایت تان بعنوان یکی از وب سایت های ویژه فروشگاهی شناخته و اشخاص بیشتری از آن خرید خواهند کرد.
از تصاویر با کیفیت و جذاب برای محصولات خود استفاده کنید.

سایت منبع


امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6


.
13:20
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به طراحی وبسایت | طراحی فروشگاه و اپلیکیشن می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراح : بلاگ مهر